Ngn som fått tunn slemhinna av Pergo?
Hej!
Har hört att en effekt av Pergotime kan vara att man får tunnar slemhinna. Inte så kul om den blir för tunn så att embryot inte kan fästa.
Jag fick tunnare slemhinna av Pergo. Någon annan?
Hej!
Har hört att en effekt av Pergotime kan vara att man får tunnar slemhinna. Inte så kul om den blir för tunn så att embryot inte kan fästa.
Jag fick tunnare slemhinna av Pergo. Någon annan?
Ja,jag. Märktes på mensen som kom och gick på 1,5 dag. Så äl i all ära,men med för tunn slemhinna blir man ändå inte gravid. En vanlig biverkan.
Hejsan!
Jag undrar lite. innan jag får min mens har jag mycket flytningar sen efter mensen då mina fertila dagar ska komma och ägglossning då har jag typ ingen ting alls:s...är det ett tecken på att jag har för tunn slemhinna då eller?
kanske inte har med flytingarna och göra..men skadar ju inte att höra :) för jag och min sambo har försök väldigt länge och har ätit pergotime länge men inget händer :(
mvh//Linda
Jag pratade med min gyn om det idag och han sa att han kan mäta slemhinnan vid en viss tidpunkt i menscykeln. Prata med din gyn.
Jag har fått tunnare slemhinna av Pergo och ska inte äta det nå mer. KroppKnopp... vad satte de in för behandling på dig då?
Jag har inte fått ngn behandling för min tunna slemhinna eg. Visserligen Progesteronvagiatorer efter Äl fram till mens men det har inte gjort slemhinnan tjockare, möjligen bara lutealfasen längre. Jag undrar fortfarande vilken behandling jag ska ha för min tunna slemhinna. Min gyn är inte till ngn hjälp tyvärr.
kroppknopp: Vilken dag fick du börja med vaggitorierna? Äl-dagen eller efter? Mvh. Babe
Inför IVF fick jag ta femanest (östrogen) just för att bygga upp en "fin" slemhinna och det gick bra. Vet dock inte om man kan ta femanest kombinerat med pergotime... ? Lycka till/ Babe