• Kwela

Auktoriserad översättare- Stockholm

Hej!

Jag undrar om någon snälla kan tipsa mig om en bra auktoriserad översättare i Sthlm? Våra dok ska översättas till engelska!

• Svar på tråden Auktoriserad översättare- Stockholm
  • Pendo

Titta på kammarkollegiets hemsida där finns de listade. Vi skickade offertfrågan och tog den som angav rimlig tid och var billigast i den ordningen. Robert Croft tror jag bestämt att han hette. Bra jobb och fort gick det.

Lycka till!

• skogstjejen19
    Roger Tanner (roger.tanner@ordvaxling.se)
    tror jag håller till i Stockholm, vi använde honom till våra papper, vi hade 15 sidor som skulle översättas och han fixade det över en helg, vi skannade över papperna på torsdagen och vi fick dom i lådan på måndagen efter, super snabb,
    Och billigt var det också 1 kr ordet.
    Han verkar super duktig.

Så mina tips går till honom.
  • Kwela

Tack snälla för tipsen! Jättegulligt av er! Alltid skönt att höra från människor som använt sig av översättaren i fråga och som är nöjda!

• Kwela

En fråga till: har jag uppfattat det rätt att det enbart är hemutredningen som ska vara översatt av en auk. översättare?

• Namaste72

Vi hade också en massa olika papper som skulle översättas (Indien). Vi använde Roger Tanne. Han var snabb och visst blev det några småfel men han ordnade det direkt, så vi hade korrekta handlingar dagen efter.

{ Mamma till världens finaste dotter }
Svar på tråden Auktoriserad översättare- Stockholm