• rositanilsson

Är det bara jag som märkt detta?

Jag blir tokig på pampers blöjor. har ingen märkt att underlaget som ska suga upp kisset bara är på halva blöjan på vissa paket. jag har självt jämfört med ett annat paket. det blir ju så dyrt att köpa defekta blöjor hela tiden

• Svar på tråden Är det bara jag som märkt detta?
  • olandstoken

Jo, jag har sett det när du säger det. Men trodde att det skulle va så {#lang_emotions_embarassed}

• rositanilsson

jag trodde oxå det men sen så såg jag i ett annat paket att det var underlag i hela blöjan. det var ju självklart mycket bättre. jag har skrivit till pampers och är väldigt intresserad vad dom svarar. om dom helt enkelt har gjort om blöjan så kommer jag börja med ett annat märke. det läker ju som det är nu

• Pemmel

Aldrig tänkt på, men det kan ju förklara varför vi helt plötsligt upplevda att Pampers läckte hela tiden fast de varit bra någon månad tidigare. Köper bara Pampers när vi får rabattkuponger på dem så det går lite tid emellan och vi får inget att jämföra med. Tyckte det var jätteskumt, samma storlek som vi haft tidigare och så mycket hade inte dottern växt emellan.

• rositanilsson

Nu har jag fått svar från pampers och det visade sig att dom gjort om blöjorna. synd att dom inte skriver det på blöjpaketet så man vet men men. tycker ändå dom läker mer.

Svar på tråden Är det bara jag som märkt detta?