-
-
Svar på tråden Som man säger ibland, vart fan är samhället på väg egentligen
-
Tja, det är väll ungefär där det alltid har varit skulle jag tro.
-
3 prig? Jag tycker de e helsjukt att man utnyttjar eller att de verkligen lär sig snattaPlutteli skrev 2010-04-24 07:41:04 följande:Tja, det är väll ungefär där det alltid har varit skulle jag tro.
-
3 åring ska de stå
-
Jo faktiskt, hur hemskt det än låter har det funnist snattande treåringar i alla tider, fast de är ju ovanliga vilket jag hoppas att de är nu ocksålyckligmamma skrev 2010-04-24 07:44:11 följande:3 prig? Jag tycker de e helsjukt att man utnyttjar eller att de verkligen lär sig snatta
Själv snattade jag och en vän första gången när vi var runt 5 år då vi hört från hennes äldre syster hur "coolt" det skulle vara... -
Oki okiPlutteli skrev 2010-04-24 08:00:50 följande:Jo faktiskt, hur hemskt det än låter har det funnist snattande treåringar i alla tider, fast de är ju ovanliga vilket jag hoppas att de är nu också Själv snattade jag och en vän första gången när vi var runt 5 år då vi hört från hennes äldre syster hur "coolt" det skulle vara...
-
Knappast första gången som barn "lärs upp" eller "utnyttjas" för att snatta eller stjäla.