• Anonym (förälskad eller)

förälskad eller bara uppmärksamhet

Jag träffade min själsfrände för drygt 9 månader sen på jobbet
    det klickade direkt mellan oss,  vi började umgås privat och prata i telefon
    hon babblade ibland om kärlek vid första ögonkastet
    och även att hon aldrig hade vart med en tjej och att hon aldrig skulle kunna vara det
    vi kom närmare och närmare varanndra umgås å prata jämt vi fick inte nog av varanndra
    flörtade, skrattade och tjafsade
    hon sa ibland att hon kände sig så förälskade
    helt plötsligt en dag när vi var på en fest ihop blev ja så blixt förälskade i henne
    jag kände elektriska stötar när jag råkade snudde henne-
    har aldrig kännt så förut för någon

det har alltid funnits  spänningar mellan oss

ibland har hon skrivit små söta medelanden till mig  ned hjärtan osv

tills slut kände jag att jag va tvungen och berätta för henne
    hon sa att hon också kännt dom här stötarna och att hon aldrig heller kännt så här för någon annan
    men att det är stark vänskap som pågår "

sedan jobbade vi inte mer ihop men umgicks privat helt plötsligt en dag säger hon att hon älskar mig

nu har hon slutat höra av sig lika ofta, hon sluter sig vi har inte alls den öppenhet som vi hade,  känns som hon försöker bryta fast ändå inte.. men ibland skickar hon sms där står hjärtat osv..

jag vet inte alls vart jag har henne,  jag kan inte va i samma rum som henne utan att bara vilja krama å kyssa henne..

om hon fattat att jag är kär i henne utan att va det tillbaka så bort hon sagt rakt ut att hon inte vill ha nåt mer med mig å göra eller vad tror ni..

hälsn förrvirrad å  förälskad

• Svar på tråden förälskad eller bara uppmärksamhet
  • jeppjapp

usch vilken dilemma situation.. hoppas det har löst sig åt något håll

• Anonym

hoho, hur gick det?? Hoppas bra!

Svar på tråden förälskad eller bara uppmärksamhet