varför ljuger han?
Jag är en väldigt öppen person som kan förstå att man gör misstag osv.. Jag förlåter lätt de jag älskar men jag glömmer aldrig..
Det finns ett flertal incidenter med min sambo som gör mig tokig för tillfället..
Vi fick tvillingar för drygt 2 mån sedan..
När vi berättade för hans tidigare barns mamma så berättade hon för mig att han även har ett annat barn sedan tidigare som min sambo aldrig nämnt..
Han berättade då för mig att de inte VET om det är hans barn (10 år) och att han träffat barnet några gånger och att han aldrig betalat underhåll..
Jag blev såklart ledsen när jag fick veta det från "fel" person men trodde verkligen han talade sanning..
Idag när jag rensade på vinden hittade jag en massa papper och bland annat att han skall betala underhåll (daterat för 10 år sedan) och ett faderskapstest där det är bekräftat att han är pappan..
Jag förstår om han inte vågar berätta om jag hade varit en sån tjej som blivit sur och gormat o haft mig men han borde veta bättre! och när jag frågar om det så ljuger han ju uppenbarligen..
Det känns som att han utnyttjar att jag är så snäll och jag börjar undra vad nästa sak ska handla om??!
varför ljuger han hela tiden? till och med när sanningen kommer fram så förnekar han det han kan förneka tills det oxå kommer fram.. :(