• Natali3

Hatar du pappan/mamman till ditt barn?

Jag kanske inte hatar honom, min sons pappa. Men jag hatar hans beteende ang sin son. Han har aldrig ringt o frågat hur han mår osv.. nja han skakade lillen när han var spädis.

Gör ni det?

• Svar på tråden Hatar du pappan/mamman till ditt barn?
  • Nalliwer

Nä, hatar kan jag inte säga att jag gör. Är förbaskat irriterad på henne men kan samtidigt förstå hennes agerande utifrån hennes förmåga.

Även om jag ibland skulle kunna känna att det vore skönt att kunna gräva ner henne i potatilandet så blir det inte bättre för varken barnen eller mig om jag skulle gå omkring och hata henne. För allas skulle gör jag vad jag kan för att försöka ta tillvara det vettiga som finns i henne istället.

• MammaMiia88

min äldsta sons pappa kan jag inte påstå att jag hatar direkt, ogillar hans hans ändrade betende bara :)

min yngsta sons pappa bor jag tsm med så nej, här älskas det bara

• Ruggugglan

Ja, jag hatar honom pga hans beteende mot dottern. Nu har han satt två barn till världen som han skiter i och sprider lögner om att han inte får träffa dem. Nu har förlovat sig med en annan tjej och jag bara väntar på att den stackarn blir gravid..

• Saarraa

Min son är strax över 2 år och jag har varit ensam ända sen jag blev gravid.

Jag varken hatar eller ogillar sonens pappa, trots att inte finns med i sonens liv och vi har ingen kontakt alls. Men jag älskar han inte, jag är däremot oerhört tacksam för att han gav mig det finaste i livet - ett barn.

Så för att svara på din fråga.. Nej, jag hatar inte eller tycka illa om sonens pappa. Men jag förstår inte hans beteende, jag förstår inte hur man kan välja bort sitt eget barn.

Ensamstående mamma - dolphin.blogg.se
  • vargzaga

Kan inte påstå att jag hatar dotterns pappa. Men jag tycker inte om hur han beter sig mot min dotter. När han skaffade ny familj så glömde han bort sitt första barn och det gör ont i mig att min dotter blir så ledsen och sårad av sin egen pappa och hon blir så besviken när hon ser sina syskon få en massa kärlek mm av sin pappa men inte hon....Det 'är tungt för henne. Därför gillar jag inte pappan....

• Teschty
    Nej det gör jag absolut inte, han är en väldigt bra pappa till min son.
    (sen att han inte alltid e så schysst mot mig, men det e ju en annan femma)
    Alvin mammas hjärta
  • Chesses

Ja, jag hatar min dotters pappa. Pga av hans nonchalans mot våran dotter på 1½ år.
    Han bryr sig inte om henne och börjar fundera på om han någonsin har gjort det.

• Latinomum

jag hatar min sons pappa för allt han lät mig gå igenom ensam. Vi var sambos. Han bara stack. Var först otrogen. Jag hatar honom för att han kom & träffade sonen samma dag som vi kom hem från BB. Han gav mig hopp den dagen.

Men inget mer har hänt.Men innerst inne finns det lite kvar i hjärtat

• MysTic PrincesS

Det jag känner för ene sonens pappa ska inte skrivas ner här iaf!

Lite rädd är jag om mitt medlemsskap {#lang_emotions_dreamer}

Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Latinomum
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-01 19:04:45 följande:
    Det jag känner för ene sonens pappa ska inte skrivas ner här iaf!

Lite rädd är jag om mitt medlemsskap {#lang_emotions_dreamer}
    Hahaha;) bra sagt
  • 3 barns morsan

Jo ska jag va ärlig så hatar jag nog min sons pappa... Sättet han betedde sig å hur egoistisk jag tycker att han va...
    Hörde inget från honom på flera år förrän polisen knackade på min dörr å berättade att han hade dött av en överdos....

Kanske låter lite hårt men så känner jag faktiskt! Min son var 5 år när det hände å har inget som helst minne av sin pappa, inte så konstigt eftersom han va 1,5 år när de träffades sista gången...

Jag vet att det kan räknas som en sjukdom, men tycker ändå att det är jävligt egoistiskt!!

• susannemalmö

Nej, jag gillar honom och ser honom som en vän, dock mest för min dotters skull.
    Jag tycker att han gör korkade val men kan väl förstå varför utan att för den sakens skull rättfärdiga dem.

Men nä, jag vill inte bli bitter på honom efetrsom jag vet att det inte skulle gynna min dotter. Men så har vi inte en speciellt dramatisk bakgrund heller vilket underlättar.

• StinaSu

Hatar känns ju som ett oerhört starkt ord, men ja, tyvärr tror jag att jag hatar jag honom. Jag önskar för min egen skull att jag inte gjorde det, jag önksar verkligen att jag kunde vara sådär förlåtande och alltid göra det bästa av situationen oberoende av hur den andra personen agerar. Men jag saknar så totalt tillit till honom att jag bara blir arg, irriterad och bitter på att han finns och stör i mitt och min sons liv. 

• singel pappa83

hatar e väll lite väl starkt men det e nog nästan så att ja gör det tyvärr=( mest pga av hennes sätt dom senaste 5 åren men ven vet d kanske blir bättre nu när hon ska bli mamma igen! håller tummarna förmin son iaf! =)

• PrincessOfIce

Jag hatar mina barns pappa ja..

Han sparkade mig i magen när jag var gravid, gjorde en annan tjej på smällen när jag väntade dottern, slog mig framför sonen som har fått men för livet pga detta, Drack öl och spelade hög musik hela dagarna och även på nätterna ibland..

Jag är glad över att jag slipper handskas med umgänget med honom..
    Det får fd svärmor (Som jag också avskyr) handskas med..

Svar på tråden Hatar du pappan/mamman till ditt barn?