• Zabka

AC - statistik

Hej!

Är det någon här som har sparat AC's statistik för hemkomna barn för år 2009? Numera kan man enbart se antal anlända barn, men jag är intresserad av ålder, och ev. syskongrupper. Jag tänkte aldrig på att spara sidan innan de uppdaterade hela hemsidan och undrar om det finns någon vänlig själ som kan tänka sig att maila?

• Svar på tråden AC - statistik
  • skogstjejen19

Om du klickar på adoptions fliken så finns det en rad där som heter adoptions statistik och där kan du välja statistik tillbaka till 1975

• Zabka

De har tyvärr ändrat så att man bara ser antal hemkomna barn. Tidigare har det stått ålder, kön och ev. syskongrupper.

• Simba79

Från AC svarar:

"Fråga: 
    Hej! Tidigare så kunde man se ålder, kön och syskongrupper på er statistiksida. Kommer ni att lägga ut den informationen igen? 
    Svar: Webben är under ständig utveckling och vi planerar att lägga in mer statistik, men det är inte prioriterat."

• Zabka
    Simba79 skrev 2010-04-26 20:14:05 följande:
    Från AC svarar: "Fråga: Hej! Tidigare så kunde man se ålder, kön och syskongrupper på er statistiksida. Kommer ni att lägga ut den informationen igen? Svar: Webben är under ständig utveckling och vi planerar att lägga in mer statistik, men det är inte prioriterat."
    Det är min fråga Det var därför jag undrade om någon hade sparat den gamla statistiksidan då jag känner mig lite otålig och inte vill vänta på att de skall lägga in mer info igen. Tänk att man helt plötsligt tycker att listor och statistik är så roande, det trodde jag aldrig
  • Längtande mamma

Hej!

Går du in på statistiksidan på AC finns nu (vet inte om det fanns innan) längst upp en länk i texten att "klicka här" för mer statistik där du hittar 2008 och 2009.
    Colombia-mamma-wannabe
  • Zabka
    Längtande mamma skrev 2010-04-30 18:48:42 följande:
    Hej! Går du in på statistiksidan på AC finns nu (vet inte om det fanns innan) längst upp en länk i texten att "klicka här" för mer statistik där du hittar 2008 och 2009.
    Tusen tack!!
Svar på tråden AC - statistik