• Anonym (Vill veta nuuuu)

Negativt CB Digital med veckoindikator - ändå gravid?

Jag blir tokig av att inte veta! Hade BIM igår den 25:e så är alltså på BIM+1 idag. Ingen mens i sikte men 1000 symptom, vissa som jag brukar ha innan mens och andra som är nya. Imorse tog jag ett Clearblue Digital med veckoindikator-test med morgonurin och undrar om någon fått negativt med det men ändå varit gravida? Känns ju ganska hopplöst eftersom det står att det ska vara 99,9% säkert om man testar på BIM eller senare.

Jag är på dag 34 i min menscykel idag och som allra mest de senaste 3 åren (som jag skrivit upp på FertilityFriend) har jag haft 36 dagar mellan men det var i mars 2007. Annars har jag i genomsnitt 32 dagar, någon enstaka gång har jag haft 35 dagar mellan men det var över ett år sedan sist.

Så, någon som har erfarenhet?

• Svar på tråden Negativt CB Digital med veckoindikator - ändå gravid?
    mamma till jesper å kevin skrev 2010-04-26 12:21:04 följande:
    okej men då måste det jue stämma  du får nog vänta å se då   stod där negativt på det då
    Ja, jag har nog inget val änr att vänta och se. Tänker inte testa förrän tidigast till helgen i så fall, de kostar ju en del de där testerna. Det stod klart och tydligt "Inte gravid" på det
  • Sannabe

Anonym: hur gick det?
    Jag är i samma situation! Är på BIM + 2 i dag, testade negativt i går med Clearblue digitalt. ska försöka hålla mig från att testa några dagar, men det är så svårt.

• Anonym (orolig)

är i precis samma sitts.. hade bim den 28.. massa graviditets symptom men alla test är negativa.. vid förra graviditeten gjorde jag ett test 3 dagar innan bim som visade ett starkt plus.. samma test denna gång.. men negativt :(

Det gick inte så bra, fick mens i fredags på BIM +6, mensen har aldrig varit så sen så det var skumt. Hoppas det går bättre för er andra! {#lang_emotions_laughing}

• Anonym (Glad.)

Vad tråkigt att du inte var gravid :( Lycka till nästa gång..

Själv så gjorde jag test med cb digtalt den 28 april, men då var det neg. Men det kom mer och mer graviditetssymptom. Så jag gjorde ett test med rfsu tidigt graviditetstest och det var ett svagt plus och idag så provade jag med cb digital igen och då stod det gravid. Så jag testade förtidigt. Min mens har varit mellan 30-40 dagar senaste tiden.

SÅ nu  väntar vi vårt andra barn :)

Anonym (Glad.) skrev 2010-05-04 15:09:33 följande:
    Vad tråkigt att du inte var gravid :( Lycka till nästa gång.. Själv så gjorde jag test med cb digtalt den 28 april, men då var det neg. Men det kom mer och mer graviditetssymptom. Så jag gjorde ett test med rfsu tidigt graviditetstest och det var ett svagt plus och idag så provade jag med cb digital igen och då stod det gravid. Så jag testade förtidigt. Min mens har varit mellan 30-40 dagar senaste tiden. SÅ nu  väntar vi vårt andra barn :)
    Grattis! {#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_laughing}
  • Anonym (Glad.)
    Anonym (Vill veta nuuuu) skrev 2010-05-05 16:03:32 följande:
    Grattis!
    Tackar så mycket :)
  • Anonym (Konstigt)
    Anonym (Glad.) skrev 2010-05-04 15:09:33 följande:

Vad tråkigt att du inte var gravid :( Lycka till nästa gång..

Själv så gjorde jag test med cb digtalt den 28 april, men då var det neg. Men det kom mer och mer graviditetssymptom. Så jag gjorde ett test med rfsu tidigt graviditetstest och det var ett svagt plus och idag så provade jag med cb digital igen och då stod det gravid. Så jag testade förtidigt. Min mens har varit mellan 30-40 dagar senaste tiden.

SÅ nu  väntar vi vårt andra barn :)

Konstigt det sägs ju vara 99 % säkert bim -5
Svar på tråden Negativt CB Digital med veckoindikator - ändå gravid?