• gimatah

Varning för Go boken!

Jag gick ur deras klubb och ville inte ha nästa månadsleverans. Dom skickar ändå det fula paketet men jag hämtar inte ut det sedan dimper det ner i brevlådan.
    Fan va irriterad jag blir tänker inte betala 199kr för 2 skit dåliga böcker osm jag inte ens vill ha.
    Kan jag lägga det i brevlådan bara och skriva returneras till avsändaren eller måste jag betala för att skicka tillbaka skiten med. Ska aldrig gå med i den klubben mer...

• Svar på tråden Varning för Go boken!
  • gimatah
    mammaNena skrev 2010-04-27 13:34:44 följande:
    jag slutade med goboken då min lill tjej 3 månader, fick en leksak i startpaketet som innehöll en riktig spegel med en tygram. hur kan man som barnbok/leksaks företag använda sig av en riktig spegel!?!  Tyckte dock att böckerna oxå va skit! men kommer ihåg att det va svårt att få dom att fatta att man inte ville ha deras saker.
    Den vi har är inte en riktig spegel fast det går bra att spegla sig i med en plastram runom.
  • gimatah
    jummie skrev 2010-04-27 13:35:28 följande:
    Nä de har aldrig gjort det av mig iaf!
    Jag ska göra det få se vad som händer.
  • Twilight
    jummie skrev 2010-04-27 13:31:36 följande:
    Ähh får jag paket som jag inte beställt eller vill ha så skriver jag "retur avsändare" på paketet o lägger det i lådan. Har aldrig kommit tillbaka har aldrig kostat en krona.
    Jag gör också så, har aldrig behövt betala
    ♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • mammaNena
    gimatah skrev 2010-04-27 13:42:08 följande:
    Den vi har är inte en riktig spegel fast det går bra att spegla sig i med en plastram runom.
    ja det borde ju varit en sådan! men detta va en riktig!
  • Ellies Mamma

Vi va också med i den där bokklubben!. Det tog oss nog två månader atyt bli av med dom. Dom skickade dubbla fakturer och sedan påminnelse avgifter huller om buller och så får man riktigt tråkiga paket. Vi satt och rotade bland våra gamla betalda räkningar och fick hålla stenkoll så vi inte blev lurade och det från o me att vi inte ville vara med längre!

• miatilda090920

jag är med i go boken,o  glömmer ibland bort att avbeställa böcker.ibland är det böcker som är för större barn..men det passar perfekt när hon blir större.

ditt barn kanske tycker att dom böckerna är roliga, det är väl inte du som ska tycka det>?

• miatilda090920

jo det är la sant att det är du som betalar. tycker dock inte att det är någon ide att varna för en bokklubb...

• gimatah

Såg att du inte skrev till mig så jag ber om ursäkt för min onödiga kommentar. Men jag blir iriiterad på dom när dom skickar fast man avsbeställt. Dom har har många bra böcker men just dessa ville jag inte hak, et var det som var så bra med deras bokkklubb tyckte jag att man kunde avbeställa närsom.
    Ja ja får se vad som händer framöver.

• miatilda090920

hi hi lugnt. jag förstår dig, ibland glömmer jag med avbeställa och då är det liksom försent. har massor av böcker som hon kan ha om några år liksom och som är skitkonstiga. får hoppas att hon gillar dom.

ska nog med sluta med go boken snart.

• giggsan

Var med i den klubben ett par månader, vissa paket var helt ok andra lite tristare... tyckte jag! Nu flera månader senare så är det just deras böcker som lillan älskar mest

Gick iaf ur efter ett tag, och det var inga som helst problem att avsluta medlemskapet på deras hemsida. Trist att det ska vara så krångligt för vissa

Svar på tråden Varning för Go boken!