Jag förstör vårt förhållande!
Problemet är att jag tycks undermedvetet vilja förstöra för oss. När jag inte får som jag vill, eller när jag har minsta tanke på att han skulle kunna göra något för att skada mig går jag till angrepp. Jag är så jävla egoistisk och blir förbannad om han inte kan vara med mig någon kväll, för en sån självklar grej som att han ska jobba.
Just i den sekunden när jag agerar och säger saker jag egentligen inte menar känns det bra. Efter några timmar inser jag mitt fel, men kan inte förstå varför jag beter mig som jag gör mot honom.. Jag får sån fruktansvärd ångest och hatar mig själv för vad jag gjort. Detta gör att jag blir livrädd för att han inte vill ha mig längre, just på grund av att jag gör såhär. Gång på gång.
När han sedan frågar varför jag gjorde det har jag bara inget svar. Förutom att jag bara tänker på mig själv.
Jag vill verkligen inte vara såhär, delvis för att jag hatar mig själv för det, men också för att jag vet att jag hade aldrig stått ut med såhär mycket skit som jag ger honom..