• Anonym (Vad ska jag göra)

Har en relation med en man, längtar efter den stora passionen, och kanske en annan kvinna?!

Hej!

Jag är en 28 årig tjej som lever i ett samboförhållande med en kille sedan 8 år. Vi har det stabilt med hus och sånt. Inga barn. Den stora passionen finns inte där och ibland saknas kär-känslorna från min sida. Jag har haft ett hemskt år med existentiell kris och depression, börjar komma tillbaka nu och hitta mig själv igen. Har länge längtat efter den stora passionen och drömmer även om att få pröva på att få vara med en annan kvinna. Har varit kär på avstånd i skolåldern i en tjej, men annars bara varit ihop och kär i killar. Verkar så himla mysigt och underbart att få vara nära och intim med en annan tjej. Har absolut ingen längtan efter en annan kille, är inte ens intresserad av att titta på andra killar, tjejer däremot tittar jag gärna på...

Men det känns som man bara inte bryter upp ett sånt här långt förhållande utan vidare, jag och min kille har ju skapat ett liv ihop och hans föräldrar är som en riktigt familj för mig. Men å andra sidan är det ju taskigt att vara ihop med honom om jag inte känner de rätta känslorna, är väldigt osäker på det. Kanske rätt, kanske inte, bryta upp eller stanna kvar?? Jag är ju fortfarande ung och man vill ju inte gå igenom livet ovetandes om hur det är, jag kanske skulle kunna drabbas av den stora passionen med en tjej?? Frågan är om jag kan dö som 100 år ex och aldrig aldrig ha fått testa hur det skulle vara??

• Svar på tråden Har en relation med en man, längtar efter den stora passionen, och kanske en annan kvinna?!

Puffar upp, ingen som har något råd???

• Anonym

Har ungefär samma problem , fast jag är väldigt förälskad i min man. Men drömmen om en tjej finns där hela tiden! . Fast bara att ha sex med en tjej, inget förhållande.

Jag skulle gärna kunna ha ett förhållande med en tjej, är nyfiken på hur det skulle vara. Är väldigt nyfiken på hur det skulle va att ha sex med en tjej, när jag tittar på lebb-porr blir jag precis tokig! det finns inget mer eggande!! Jobbigt att ha dessa tankar!

• Anonym

Har nog inget bra råd att ge... skulle också tycka att det vore spännande att ha närkontakt med en tjej. Men i verkligheten så har det aldrig hänt. Tror jag haft chansen ett par gånger men inte fattat det förrän efteråt.

Men hur skulle din sambo reagera om du träffade en tjej? Känner han till dina tankar om detta?

• Anonym

Jag tror du ska testa tjejsex först för och se va du tycker om de... Jag själv e 28 och e Bi och de vet min kille om, och han säger att vill du träffa en tjej så är de OK... Just nu e jag hravid och känner mig inte jätte sexig, men tycker om att vara med tjejer och ge dom njutning.... Jag bor i Småland

• DaddysDefect

Min sambo vet om att jag är bi. Och jag har legat med en tjej innan. De var extremt sexigt men även mysigt o romantiskt:)

• Anonym (Mamma)

Hej jag försökte starta upp en tråd i känsliga rummet, så vi är flera med samma tankar. Jag vill verkligen ha en relation med en annan kvinna. En relation med allt vad det innebär, inte bara sex. Men jag vill inte lämna min man för det.

• April80

Sex med en tjej är fantastiskt och gissa om hon "hittar" och vet vad hon gör!

• Skutt

Jag "vaknade" själv upp så för ca 5 årsedan....Har varit en tuff resa men jag ångrar inte mitt beslut. 

Kram Skutt

• Anonym (Bi 2010)

Åhh jag vill så gärna träffa nya vänner/tjejer . Kommer aldrig se åt en man igen. Men vart finner jag dem? Krogen eller vänners vänner?? Har inte kommit ut ännu...

Svar på tråden Har en relation med en man, längtar efter den stora passionen, och kanske en annan kvinna?!