Vad ändvänder ni för blöjor..
Vilka blöjor andvänder ni och vilka tycker ni bärst om????
Vilka blöjor andvänder ni och vilka tycker ni bärst om????
Libero för det mesta, fick kuponger 25:- rabatt per paket på stl 1-3 (har varit väldigt många hushåll ) Nu är det strax dax för nr 4, har två paket Willys som vi köpte på 2 för hundra, tycker dock inte att de är bra, sonen är fuktig om huden med dem, och ett paket libero 4. Sedan blir det nog pampers ett tag då vi samlat på oss en del kuponger från dem.
Tycker att libero och pampers båda är bra, men pampers är lite tunnare vilket är ganska bra när de ska upp och röra på sig
Libero, men ibland även Icas egna.
Jag har provat på de flesta;
Libero
Pampers
Lidl's
Ica's
Huggies
Euroshopper
Just nu använder jag euroshopper nu när barnen är större och det blir mycket potta.
När barnen var riktigt små var pampers bäst och när de var 6 månader - 1 år var libero bäst.
tildabelle. tycker att det blir så "brett" mellan benen med vissa blöjor. Som att de går med en överfylld blöja =)
Libero
Har testat flera under 2 års tid och kommit fram till att dom passar min son bäst.
Har provat pampers, libero, huggies och toujours (lidl).
Pampers är det som har bäst passform för dottern, men blöjorbyxorna är hon för smal för, de hasar av, så nu är det libero up&go som gäller, även fast de inte sitter klockrent så sitter de åtminstone kvar.
Men i "vanliga" så är pampers oslagbart på henne. Huggies passade bra första veckorna, sen började de läcka. Toujours (byxor) är helt okej de också, men tycker de är lite stela.