Jag saknar också att kunna gå över till vänner på kvällarna, men har några vänner som fortfarande inte har barn så de är gulliga och kommer över på kvällarna ibland.
Jag försöker få barnen att sova vid 7-8 tiden på kvällarna, men inte alltid som det funkerar, men det är så skönt att kunna sätta sig ner och njuta av tystnaden nån timme innan man somnar :)
Barnen har de senaste veckorna inte velat somna snällt på kvällarna så just nu känner jag mig helt totalt slut, så igår kväll gick jag och la mig vid kvart över 9 för jag var så trött.
Men annars brukar jag fördriva tiden med att pyssla (just nu men nål-tovning och så håller jag på med scrapbooking). Älskar att pyssla och tycker om att testa och prova på allt möjligt.
Sen läser jag mycket böcker, sitter vid datorn, diskar, plockar undan leksaker... städar, ser på tv.
Har även börjar brevväxla med en mamma som bor i spanien som jag hittade här på familjeliv. vi har brevväxlat sen i höstas, roligt att få och skriva "riktigt" brev och inte bara maila!