• Angels

Tips på gyn i Sthlm???!!

Att göra en barnlöshetsutredning igen (vilket vi står i kö till), ser jag mest som en väg till IVF. Har redan gjort en utredning för några år sedan, som vi valde att inte gå vidare på, där de bara utredde oss lite snabbt (hittade inget fel) och sen skulle de sätta oss i IVF-kö, dvs de var inte ett dugg intresserade av att ta reda på vad problemet var, vilket jag förstått att det är så det fungerar. Men JAG är väldigt intresserad av att försöka hitta vad problemet är och undrar därför om det finns någon som vet någon gyn i Stockholm som kanske kan tänka sig att försöka hjälpa mig med det?!

Någon som har tips?

• Svar på tråden Tips på gyn i Sthlm???!!
  • Angels
    Spättan i Midgård skrev 2010-05-03 14:06:50 följande:
    Vi gick på mama mia på Karlavägen... Där är dom kanon gulliga och bra tycker jag!
    Försökte de ta reda på orsaken till infertiliteten?
  • Lizz

Jag gick först på Mama Mia på Karlavägen vilket jag är mycket missnöjd med. Läkaren var superstressad och utredningen gjordes inte fullständig, känndes mycket oproffsigt!!;((

Jag sökte mig vidare till Kvinnokliniken i Hagsätra där de är supergulliga både läkaren och barnmorskan. Första besöket satt vi där en timme, på Mama Mia har besöken varit max 15 min. I Hagsätra var de mycket förvånade över att de inte tagit de prover som krävs för en fullständig utredning och dessutom struntat i röntgen av äggledare.

Rekommenderar varmt Kvinnokliniken i Hagsätra, fick tid på 2 v där. På Mama Mia tiden tog det minst 2 månader;(

Svar på tråden Tips på gyn i Sthlm???!!