Sex vad är det....
Jag är en tjej på 30 år som lever ihop med en man sen snart 2 år och vi ska ha vårt första barn om ca 3 veckor.
När vi träffades så var det precis som i början av alla förhållande. Vi kunde inte hålla händerna ifrån varandra men det mattades av fortare än det brukar. Det senaste 1 1/2 året ska jag vara glad om han vill ha sex 1 gång i månaden eller varannan månad. Har pratat med honom om det då jag är en sexuell person som gärna har sex någon gång i veckan iallafall. Svaret blir att det är mycket på jobb eller att han har mycket att göra i trädgården eller att han är för trött och bara vill sova.
En dag satte vi oss ner för att diskutera detta lite mer och då sa han att han har aldrig varit speciellt sexuell av sig utan han är nöjd med hur det är. Bad honom att ringa och få en tid och kolla sina värden för jag vill och kan inte leva såhär. Mina känslor försvinner mer och mer utan närhet.
Nu har det gått ganska länge sen vi pratade om det första gången och jag har påminnt honom att han ska ringa och få en läkartid men inget händer.
Jag vill inte kämpa för båda då han helt klart verkar fullt nöjd fast han vet att jag inte är lycklig med att ha det såhär.
Funderar nu på att lämna honom för jag mår inte bra av att ha det såhär längre. Gråter ofta över detta. Vi borde ju ha vår lyckligaste tid nu när vi snart ska få träffa vår lilla bebis.
Vad ska jag göra, snälla hjälp mig....