Behöver hjälp till företaget! OBS söker ingen att anställa!
Hej! Vet inte alls vad jag ska ha för rubrik på denna tråd... Men det är såhär att jag är mitt i planeringen av att starta upp mitt egna företag som jag siktar på att ha uppstartat under sommaren 2010. Har därför förberett en marknadsundersökning som jag skulle bli väldigt glad ifall någon ville fylla i. Det tar inte många minuter (vet att alla med undersökningar säger sådär, men har bara ett fåtal frågor och de flesta kräver inga längre svar). Länken till undersökningen står under denna text och i undersökningen finns även lite information om företaget så ni vet vad det handlar om. Är någonting oklart så kan ni ställa frågor här eller via min kontaktmail. :)
Ta inte detta som någon slags reklam, jag vill bara ha hjälp! Har arbetat under cirka 2 månader med idén nu och nu börjar det bli dags att se ifall det finns några pontentiella kunder! =)
Det är helt anonymt, men en möjlighet att skriva ner sin email-adress ges ifall någon är intresserad av att veta när företaget startar upp och vill bli kontaktad om det. Jag kommer endast att använda era svar till att se hur stort internetshopping är och ifall det finns någon därute som är intresserad av just Min idé. Ingenting annat. Ni binder inte heller upp er till några krav.
Klicka på länken för mer information och för att komma till undersökningen ---> https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGpvV01CTFVIdURoOVhMYTlLTWR1QXc6MQ
Blir jätteglad för all hjälp jag kan få!!! =)
Förövrigt kan jag berätta lite information om mig eftersom jag är ny här: Jag är 19 år gammal, bor med min sambo som jag varit tillsammans med sedan 3,5 år tillbaka, och våra djur. Tog studenten förra året, bor för närvarande i Karlshamn, men kommer ifrån Jönköping, är driven och för det mesta glad & postiv... :) Jessica heter jag också, men det framgår nog i användarnamnet. ^^,
Hoppas på många svar!
Ha en bra dag!
Mvh.