• Isabelles85

Gördel som håller in magen?

Finns det någon som vet vart man köper en bra gördel?!

Jag har provat lindex alla trosgördlar, samt vanlig midjegördel,  de drog nte in så mkt som jag hade hoppats...
    ja har provats en av kappahls tros gördlar

någon som vet ngt ställesom säljer superbra gördlar?..vore tacksam för svar!

• Svar på tråden Gördel som håller in magen?
  • MindCox

Jag var på Korsetten i Göteborg (renodlad underklädesbutik) och köpte mig en som man knäpper framtill. Det var det bästa de hade. En sån där tight dra-på-grej är inte lika effektiv. Alternativet är en riktig korsett men då rekommenderar jag att man går till ett ställe och får den måttsydd; de färdiga (billigare) sitter inte helt hundra.

• Hannaj1991

Undrar också vart.man får tag på gödel som håller in magen minskar.den magen också ? Hur fungerar en gödel? Som man sätter på magen?

• StarDuzt

Ni som har BallongMagar - är Ni singlar eller i relation?

Om singlar fattar Ni inte att detta är potenssänkande o
    schnabeldödande när den som man tror fräscha damen
    klär av sig o BallongMagen o BilRingarna väller ut.

Det är bättre med damer som överträffar ens förväntningar
    när vi strippar er eller ni klär av er själva

• lengon
    StarDuzt skrev 2015-05-05 19:18:19 följande:

Ni som har BallongMagar - är Ni singlar eller i relation?

Om singlar fattar Ni inte att detta är potenssänkande o
    schnabeldödande när den som man tror fräscha damen
    klär av sig o BallongMagen o BilRingarna väller ut.

Det är bättre med damer som överträffar ens förväntningar
    när vi strippar er eller ni klär av er själva

Blåsta människa!
  • Loncelot

Min syster gjorde precis en magoperation på Sophiahemmet i Stockholm dom samarbetar med nått företag som gör superbra gördlar i olika slag efter måttagning på egen kropp, tror hennes gick på ca 800:- hon är supernöjd med den gördeln.

• LillaJag06

Efter förlossningen har jag fått en del extra hud på magen som tyvärr inte hår bort :(
    Har också provat allt möjligt men det enda som hjälper är faktiskt ett par strumpbyxor på Lindex. Kommer inte ihåg vad dem heter men kolla där och sen är det de som är för att hålla in magen.
    Det är lite jobbigt att ta på sig dem men det är sååå värt det.

Svar på tråden Gördel som håller in magen?