fjärilflickan skrev 2010-11-08 15:20:24 följande:
Tycker det är så härligt att se att det ändå är många som skaffar flera barn idag än det "normala" två eller tre. Tittar man i tidningen så är det inte så ovanligt med fyra och fem-barnsfamiljer. Underbart!!!!
Har också fått många positiva kommentarer, speciellt av barnens dagisfröknar, att de minsann ångrar sig att inte de skaffade fler när de hade chansen. Tiden går så fort när de är små och snart är de utflugna.. hemska tanke.. ;)
Hej.
Vi väntarvår 3 dje nu om 11 v =). Och vi är fortf unga. Då jag gjort KS med alla o fortsätter så blir jag begränsad, men så länge doktorn inte säger stopp finnnog alltid suget där.
Jag är dock en sådan som tycker det är jobbigt att vara gravd, gillar inte att bli tjock. bero på ålderna kanske? e bara 24 =) men underbart när de små kommer. hos oss är det ingen som klagar än så länge. jag har själv 5 syskon =) men däremot är dem gärna 2 nä dem ska passa dem. barnen är ju täta med mars08-augusti09 och nu februari11. Jag har hela tiden sagt bara 2, men så blev vi med 3an o ja vill ha jämt antal =), men vet ju inte om min kropp tillåter, men då blir det nog adoption.
Jag säger kör på, vill ni ha kör på, barnen får så himla mycket av varandra, JAG Vet har ju som sagt 5 syskon själv. Visst att det är jobbigt spec när dem är små men tänk i längden, bara nu när mina små leker ihop så duktiga o så mysigt. Stor familj e great.
sedan pratade någon om andra omständighetre som bil o jobb o så, jag studerar, och har jobb men vill ha ett nytt, men så länge ekonomin gr runt så kommer ja fortsätta =).. ja menar till slut blir man färdig med bebis då får man tid till att byta jobb.
för oss är det ju även att gå från 3 till 4 (har inte fått 3an än) handlar ju ombil byte. om att bygga ut huset osv. men vi ser inte det som ett problem..
KÖR PÅ mångabarn är LOVELY!