• pippi01

Resa utomlands

Är det någon av er ensamstående föräldrar som planerar att resa till Rhodos (Sunwing) i mitten av augusti eller till Alcudia i mitten/slutet av augusti eller i september?

Jag funderar på att åka med min snart 3-åriga dotter. hade varit kul om vi var fler ensamstående med barn på samma ställe :)

• Svar på tråden Resa utomlands
  • Epepepa

Hej!
    Jag är ensamstående med en son på 3 månader. Tänker absolut resa med honom och har Spanien som favoritland.
    Berätta mer!

• milla89

Hej hej!
    Jag har kollat på lite Rhodos resor idag. Dock inte hos ving utan hos fritidsresor. Det vi hittade som var bäst var att åka 3 oktober. Min son fyller 4 i sommar. Har ni bokat redan?

• pippi01

Ja vi har bokat Sunwing Rhodos 15/8 blev det. kan tipsa om att ving har sänkta priser till bla Sunwing rhodos mellan mitten av aug-slutet av aug. Men ni kanske inte kan åka då?

Spanien är jättefint också. Funderar du på fastlandet eller någon ö? nästa gång blir det nog spanien..:)

• milla89

Jag studerar och terminen börjar den 17e så då känns det lite dumt att boka in sig att åka bort direkt. Men hade varit hemskt kul att boka upp med någon så här och åka Riktigt kul idé av dig att anonsera så här.

• Epepepa

Ska kolla lite på Rhodos då. Viktigast är ju solen och poolen

Mallorca och Costa del Sol är ett par ställen jag varit på förut och gillar.

• pippi01

Ja kolla på Rhodos. Vet att Ving har byggt sina andra Sunwing efter det på rhodos som förebild. Det är superfint säger dom som har varit där! Hoppas ni hittar en bra resa!

• Teschty

Jag är också lite sugen på en utlandssemester med min son, han är 2,5 år =)

Alvin mammas hjärta
  • mimili

hej!
    jag ska åka till sunwing Arhuineguin på Gran canaria den 25:de augusti..har två barn som är 6 och 10 år. vore jättekul om andra ensamstående också åkte 

• pippi01

Teschty: kollade in din blogg. vad bra den var! har du kollat in olika sunwinghotell? det är toppen att åka med en 2,5 åring dit.

• MikuAndSaraLi

Jag har tänkt åka bort i September!
    Vet dock inte vart ännu, har tänkt ta det billigaste jag kan hitta just då.
    Med all-inclusive, helst xD

Svar på tråden Resa utomlands