• SaraTheres

bf december/Stockholm

Har inte hittat en tråd för oss som har BF i december 2010 i Stockholm så jag startar en. Någon som vill följas åt?

Själv har jag BF 12/12-10 och plussade nyligen.

• Svar på tråden bf december/Stockholm
  • hanna axel

Aliciia: hej! Grattis till bebisen! Jag bor i Hammarby sjöstad och ses gärna för en fika i nästa vecka! Håller med om att dagarna lätt blir lite enformiga! Passar tisdag?

• Aliciaa

Hej Hanna! Ja va roligt!!! Tisdag passar för mig med. Har du någon koll på något bra och barnvänligt fik?

• brommamaria

Låter trevligt! Min lille pojk föddes 30/12, vi hänger gärna med o fikar en annan gång.

• Aliciaa

Hej brommamaria, det är bara att säga till när du vill fika!!!

• hanna axel

Hej på er! Ska vi försöka få till en fika nu på torsdag? Jag kan hela dagen!

• EmmaoBebbe

Hej tjejer. bor i täby och fick min lilla tjej desideria den 19 dec. vill jätte gärna ses för fika. kram

• Aliciaa

Hej! Torsdag funkar för mig med. Om inte någon annan har något förslag har jag hört att waynes på sveavägen vid konserthuset (i miobutiken) är  barnvänligt med plats för vagnar. Vad tror ni om det? Men jag är öppen för förslag! :)

• brommamaria
    Aliciaa skrev 2011-02-06 21:09:39 följande:
    Hej brommamaria, det är bara att säga till när du vill fika!!!
    Hej!

Jag hojtar till när vi har kommit in i rutinerna!
    Min lille kille tycker mer om promenader än så länge...

Hoppas att ni får trevligt på torsdag
  • hanna axel

hello!

Waynes funkar jättebra! jag glömmer lätt bort att gå in här och kolla om någon skrivit! Vilken tid ska vi säga? kl 13? jag nås på 0708-108858!

kram

• Aliciaa

Japp klockan 13 i morgon blir toppen! Jag har svart dunjacka, mörkt hår och en svart teutonia vagn med blå väska under. Så hittar ni mig :)

• hanna axel

Perfekt! Jag har en Urban Jungle och en väska med elefanter på! vi ses utanför då kl 13!

Svar på tråden bf december/Stockholm