• Vill bli mor

jag är med barn!!!

MÅSTE SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER FÖR JAG KÄNNER ATT JAG VILL SKRIKA UT DETTA!

EFTER 4 ÅRS MISSLYCKADE FÖRSÖK OCH VÄNTAN SÅ GJORDE VI VÅRT FÖRSTA INSEMINATIONSFÖRSÖK 28 APRIL OCH I DAG HAR JAG PLUSSAT!!!  {#lang_emotions_plus}

KAN INTE TRO ATT DET ÄR SANT! HAR GRÅTIT TILL OCH FRÅN SEN 11 SÅ JAG BÖRJAR BLI ALLDELES MATT, ÄR HELT TOM I HUVET!

ÅSSÅ KOMMER DENNA RÄDSLAN ATT DET INTE SKA GÅ BRA, MÅSTE JOBBA MED MIG SJÄLV, KAN JU INTE GÅ RUNT OCH VARA RÄDD, DET ORKAR JAG INTE.

MEN HUR SOM HELLST SÅ ÄR JAG VÄRLDENS LYCKLIGASTE I DAG!!!!

• Svar på tråden jag är med barn!!!
  • talare

va kul! hoppas det går vägen!

• Gsson6

Massor av grattis till er...=)

Vi har fått vår lilla Ruth 090225
  • Taggiz

Stort grattis!!! Vet själv hur det är med flera års misslyckade försök så jag förstår att du är överlycklig! GRATTIS {#lang_emotions_sunny}

• Kaarro

Gud va spännande! Kan förstå att du känner dig som den lyckligaste på hela planeten just nu och de förtjänar du! Underbart! Får önska dig lycka till, du får gärna titta in på min sida och skriva i min gästbok eller via ett mail om du känner att du behöver skriva av dig!
    Jag är också gravid och rädd för att de ska gå snett men jag försöker leva som normalt även om tankarna tar över ibland, men de är ändå underbart att vara gravid och veta att man skapar ett alldeles speciellt litet liv där inne! Lycka till igen om många grattis kramar!!!!

• Klåfingerapa

Vad härligt! {#lang_emotions_laughing} STORT LYCKATILL!!

• Tidvis

Vad härligt att läsa!!! Grattis!! {#lang_emotions_flower}

• mysis123

va lycklig man blir när man läser de här ett jätte grattis till de komande barnet =)

• Cassidy

Jättestort GRATTIS!!! {#emotions_dlg.flower}

Vi har kämpat i två år och jag kan inte ens föreställa mej känslan. Håller alla tummar tår och tassar här hemma för att allt ska gå bra!

• Safireee

Wow! Grattis!!! {#emotions_dlg.flower}

Är själv gravid igen efter två tidiga missfall och 13 försök (ingenting mot dig, jag vet, men ändå) och för mig har mindfulness hjälpt jättemycket. Kan vara ett tips när oron tar överhanden! 

LYCKA TILL!! 

Svar på tråden jag är med barn!!!