Någon som har gjort modell för en dag?
Vad kostade det? Hur mycket kostar bilderna utöver dom 3 som ingår i priset? Hur lång tid tog det? Och vad det värt pengarna?
Vad kostade det? Hur mycket kostar bilderna utöver dom 3 som ingår i priset? Hur lång tid tog det? Och vad det värt pengarna?
Om det är på the studio du menar så ingår inga bilder.
jag köpte 10 bilder för 1650 kr och fick då en 11:e på köpet eftersom jag lämnat 8 mobnr.
Jag har gjort. Det var gratis att ta bilderna o med snacksen o allt sånt o sen var det olika priser på paketen man valde att ta. Tror jag betalade 7-800 för de tre bilder jag valde. Men det var för 3 år sedan.
Jag tror det hette the studio, ligger i Göteboprg iallafall. Hörde av en jobbar kompis som hade varit där och jag tyckte hon sa att 3 bilder ingick i priset.
ok, här var det så att man blir inbjuden av ngn som redan varit där, då ingår inga bilder. Du blir sminkad och fixad i håret samt fotograferad. det tog ca 4timmar allt som allt och var otroligt roligt.
Men är de duktiga på att sminka och fixa håret i det man passar i? Tar man med egna kläder??
Jättenöjda var vi fyra som gick förra året! Tre ombyten skulle man ha med. De sminkade men håret fick vi fixa själva. inget köptvång, jag köpte tre blider efteråt.
Är nog olika på olika ställen som de flesta skriver.
Se upp så det inte är det stället som var på Plus häromdagen!
De stackars tjejerna blev grundlurade.
Ber om ursäkt om jag missat vilken stad det gäller.
för mig det var i sthlm som var med på Plus.
Det blev jättefina bilder som jag kommer ha kvar länge. Det kommer bli kul att se sig själv om några år, hur snygg man faktiskt var ;) Jag testade den här dealen, gratis fotografering i Stockholm
http://modell-för-en-dag.se
Hej!!
Jag och min son som är 11 år testade "modell för en dag" på två olika ställen i Stockholm. Vi tyckte det både det var roligt och jobbigt. Vi har skrivit om det på vår blogg om ni vill läsa
www.vadpysslardommed.se/modell-for-en-dag-vi-testar/