• Smulan1973

Världens adoptioner

Jag hade tyvärr ingen möjlighet att se världens adoptioner i torsdags. Är det någon som vet när och i vilken kanal repriserna går?

Jag har försökt hitta reprisen från förra veckan utan att lyckas så jag hoppas att det finns någon där ute som kan hjälpa mig så jag inte missar den här veckans program också. Lite hjälp skulle verkligen uppskattas.

• Svar på tråden Världens adoptioner
  • Längtande mamma

Jaså har de ändrat dag? Det gick ju alltid på söndag kl 16.20 på Tv4+ innan. 

Colombia-mamma-wannabe
  • Smulan1973
    Längtande mamma skrev 2010-05-15 18:21:00 följande:
    Jaså har de ändrat dag? Det gick ju alltid på söndag kl 16.20 på Tv4+ innan. 
    Nej, det har alltid gått på torsdagar på TV 4 Fakta kl. 20:00, men det är kanske på söndagar som reprisen går på TV 4 + då. Ska kolla upp det. Tack för hjälpen.
  • Hej och Hopp

Va? går det på tv4+ ? Jag som varit så irriterad över att jag inte hade tv4 fakta. Hoppas det stämmer!

• Längtande mamma

16.30 på tv4+ enligt www.tv.nu

Jag har ställt in så att det spelas in varje helg för jag missar ju alltid den dumma tiden...
    Colombia-mamma-wannabe
  • Smulan1973

Nu har jag kollat det och dom verkar ju bara sända den ena delen idag. På torsdagar visar dom ju ett dubbelavsnitt. Någon som vet när den andra delen visas?

• Angla
    Hej och Hopp skrev 2010-05-16 11:02:06 följande:
    Va? går det på tv4+ ? Jag som varit så irriterad över att jag inte hade tv4 fakta. Hoppas det stämmer!
    Här är en till så just nu skäller jag på maken
    Angla - mamma till slut, här & nu
Svar på tråden Världens adoptioner