• many87

funkade pergotime för dig?

Där nu på tredje försöket med pergotime å än så länge har inget hänt...{#lang_emotions_frown}
    jag e lite nyfiken på hur många som lyckats med pergotime egentligen?

• Svar på tråden funkade pergotime för dig?
  • isisisis

Nj.Eftersom det gav bla den biverknngen att det förstörde mitt fertila sekret.Förlorade flera månader på detta!
    Biverkningarna satt i i 2 månader efteråt.

• Lizz

Nej. Åt två omgångar med paus emellan, äl alla ggr. Gör nu IVF istället.

Lycka till!

• Selenea

Nix, fick cystor och för tunn slemhinna (bland annat) - gick över till IVF efter fem Pergokurer.

Lycka till!

• saraandreas

min kompis lyckades efter 2:a enkla kuren, de hade försökt själva i ett år.

själv så går jag på 2:a enkla kuren nu o än så länge äl båda gånger o väntar nu på 24 maj om mens kommer el ej.

• many87

tacksam för alla svar känns som om de e rätt kört nu med andra ord.. men men vi får väl kämpa vidare ska på nytt vul nästa vecka för att se hur de går..
    lycka till önskar jag er alla

• MatUl

Jag blev gravid på första pergokuren men tyvär slutade det i missfall. Så nu kör jag en till pergokur den här månaden och hoppas på det bästa!

• jaghetersophia

körde 5 kurer... vid 5e kuren utvecklade jag 3 ägg av Pergotime och fick valet att få sexförbud eller att de plockade ut äggen och gjorde provrörsbefruktning... vi valde provröret...så på sätt och vis hjälpte ju Pergotimet till :)

• many87

MatUl: tråkigt med missfallet, hoppas de går bättre denna gång, lycka till..

jaghetersophia: okej där ser man, ja alltid kan dom hitta på något, hoppas de går bra nu då =)

• bollanmollan

på mig funkade det bra, sonen kom till efter första dubbelkuren och nu är vi nygravida efter 3-4 kuren.

• Jessika82

Hann att plocka ut dem från apoteket men aldrig använda dem innan jag blev gravid

så nu har jag ett paket liggandes till ingen nytta...

• MammaP

Vi fick vår dotter efter 9 pergotimeförsök o då var jag uppe i trippeldos samt spruta med nåt i...
    Andra dottern kom på första pergotimeförsöket, dock trippeldos o spruta

• hanna1988

jag blev gravid med vårt andra barn på första kuren är nu gravid i v 28,
    första barnet kom till spontant efter 2¨år.

Svar på tråden funkade pergotime för dig?