• sessan79

    hjälp tvillingvagn

    hej.. har ett tvillingpar på 9 mån.. har idag baby travel tvillingvagn.. supernöjd med vagnen.. MEN .. vi har 10 trappsteg upp till hissen.. o ner :(   min rygg orkar inte vagnen..
    vet ni nån lättare vagn??? den måste vara smal oxå.. kan tänka mig nån sulkyaktig en.. som inte väger så mycket..

    tack...

  • Svar på tråden hjälp tvillingvagn
  • Goffer

    Om du ska ha fullt liggläge så är Babyjogger citi mini double ett alternativ.
    Själv har jag en Brio twin sitty...jättelätt att dra uppför trappor.

  • sessan79

    vart kpte du din brio?? ligger den för ca pris..

    vill ha en vagn som ej är så dyr .. kommer ju bli lite mer som en extra vagn..
    men som inte är tung när man ska uppför trappor :)

  • Goffer

    Jag köpte den på Babyland i Bromma. Den kostade 2795:- + 395:- för suffletten (som man egentligen inte behöver).
    Än så länge använder vi inte heller den så mycket, ligger mest i bilen men tanken är ju att någon gång så växer dom ur den stora tunga vagnen och då blir den perfekt.

  • SaJo81

    tror också på babyjogger, har känt på den i affären och den verkar sjukt smidig... här har vi annars en carena doulbe swing men den är ju likadan som babytravel (vi har som tur är inga trappor...bor på botten) vi har även en lättkörd sulky som vi köpte på blocket som funkar jätte bra!


    .❤¸¸.?*¨*?Tristan & Anakin?*¨*?.¸¸❤.
Svar på tråden hjälp tvillingvagn