• LaHabana

vart kan man köpa ögonbindel? Att sova med

Är på jakt efter en sån där ögonbindel eller vad det heter som man har när man sover. Vart sjutton kan man köpa det? Bor i sthlm :)

Tacksam för lite hjälp
  • Svar på tråden vart kan man köpa ögonbindel? Att sova med
  • Spexig

HM och KappAhl och LIndex har med jämna mellanrum. Annars typ väskaffärer och andra som säljer resetillbehör.

• Spexig

Fast jag kör med en tunn sjal (typ sån avlång man kan knyta runt håret, inte en man har över axlarna, direkt...) som jag knyter, tycker det är bekvämare och så sitter den tajtare, ögonbindlar har en tendens att släppa in ljus vid näsan tycker jag.

• Maggis

Apoteket köpte jag min på. Svart som man justerar med kardborreband. Funkar hur bra som helst.

//Maggis
  • Elias

på tradera finns ögonbindel  där kan man köpa allt o billigare än i butikspriserna, samma kvalite,

testa jag köpte mina därifrån o de är bra ska jag säga. :=)

• SolOchSnö

Jag binder ett par svarta strumpbyxor över ögonen Jag vet att det låter lite skabbigt men det fungerar superbra och är gratis om man har gamla strumpbyxor. Jag började med det när jag sov borta i ett alldeles för ljust rum och var desperat. De är nytvättade om någon undrar.

• Issic

Jag har köpt ögonbindel på nätet hos Tempur. De kallar det "sovmask" och kan köpas på hemsidan för 325 kr (frakten gratis). Den är väl värd sitt pris och är en superbra, mjuk ögonbindel som stänger ute allt ljus och är skön att ha på! Man sover som en prinsessa/prins!

Svar på tråden vart kan man köpa ögonbindel? Att sova med