• Holmstedt

vad har hänt?

hej, min dotter föddes i v 30+1 den 15februari 10, fattar inte vad som har hänt men helt plötsligt äter hon knappt o hon bara sover, försöker man väcka henne så öppnar hon ögonen o grymtar lite sen e hon borta igen.. vad händer?? nån som har nån ide??
    kram sanne

• Svar på tråden vad har hänt?
  • Sarah84

Ring sjukvården. Det låter inte bra..

*Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • Emmena

Ring neo! Vår dotter kom i 32+2 och vi hade jättebra kontakt med dem!

Sondas hon? Det kanske är en infektion som hon har fått... Men ring neo, det skulle jag ha gjort!

Kram

• saja08

är ni hemma med hemsjukvåd? kontakta neo! så gjorde vi när sonen drog ut sonden och så ringde jag en gång då jag tyckte att sonen åt dåligt. det är bara och ringa och rådfråga, bättre att ringa en gång förmycket och få sina tankar stillade.

• pingstlilja
    Holmstedt skrev 2010-05-23 09:44:00 följande:
    okej, det ska jag gör. ska ta tempen på henne nu o sen ringer jag direkt!!
    Håller med de andra, ring.
    Hör av dig hur det går. Det är alltid jobbigt att läsa härinne när någon inte mår ok o man blir orolig.
  • Holmstedt

dom på neo trodde inte att det va nån fara, nu är hon vaken o tjabbar som bara den=) sällan som hon är så glad, fick mig till o med ett leende=) tror värmen tog luften ur henne igår,blev lite varmt i bilen när inte ac ville funka! hemsjukvården har vi varit ur sen den 12april o sonden drogs i slutet av mars! tack för era svar!!

• saja08

skönt att det löste sig! man blir orolig när något inte är som det ska.

• Katarina76

Se till att det inte är vätskebrist, pga värmen. Kolla att blöjorna är tunga och tempen normal. Du gjorde rätt som ringde neo, med så där små barn ska man ta alla misstänkta symptom på allvar.

• Emmena

Skönt att allt är OK!
    Ta hand om er!

• Inglan

Det kan bero på att hon växer mycket just nu. Vår son blev jäte trött en period och åt knappt men så växte han extremt mycket då. Gick över efter ett par dagar.

Svar på tråden vad har hänt?