solens skrev 2011-01-13 21:22:00 följande:
Hej
Eftersom ingen tar iniatativ så tar jag iniatativet istället.
Idag ,jag var i Slottskogen,i Göteborg, det var så vackert,och fint i vädret.Jag undrar om det finns några som intresserad att ta en promenad i Slottskogen,eller Botaniska trädgården, Under nästa vecka ?
Man kan gå till Naturhistoriska musset,eller konst musset.
Man kan ta med sig te/kaffe,som man kan sitta senare och dricka om man vill förstås..
Kom gärna med ett förslag,tid,och dag .
JAG JAG! Jag efterlyste detta i en egen tråd, tyvär har ingen svarat lol! Jag bor centralt 5min gångavstånd till slottis och letar ständigt efter mammor att umgås med, speciellt singel mammor o likn då alla i min omgivning är i parskap och har svårt att alltid förstå hur en ensam förälder verkligen har det. Inte att man bara vill gnälla lol, men skönt ngn som förstår att man kanske är extra trött ngn gång, inte hunnit med tvätten och skulle faktiskt behöva ta sig en rejäl skrubb!
Haha, inboxa mig om du vill promenera när som, nu kom snön igen så hoppas den försvinner då min bugaboo tyvär e skit i snön, väntar på leverens av vinterhjul men vet inte om de hunnit komma till nästa v.
Hade vart jättekul att samla ihop ett litet gäng "ensam mammor" som alla är sugna på att umgås.