• Seaman

Dela med sig av sin fru

Hej

Jag är en kille med utländsk ursprung som har varit gift i ca 5 år med en kvinna, och hon är också ifrån samma land som jag dessutom har vi ett barn.

Det är så här att jag har en fantasi som har blivit starkare och starkare med tiden.

Min fantasi är att se på min fru när hon har sex med en annan kille och sedan ska jag också vara med  i min fantasi är killen en svensk man.

Många gånger när jag har sex med min fru så har jag berättat dessa fantasierna för henne och hon har varit med i leken och njutit av det va jag har förstått.

Men efteråt har det alltid blivit tyst och vi har inte snackat om det tills nu ikväll, och det var hon som öppnade ämnet.

Hon frågade mig om jag var seriös, och jag svarade med att säga nej och att det var bara en fantasi som jag bara tänkte på då vi bara har sex.

Jag frågade samma fråga till henne, då svarade hon med att säga nej, och att hon bara gillade det för den stunden då vi hade sex.

I vårt kultur är sånt snack mycket känsligt och att utföra det är ännu känsligare.

Min fråga är… Är någon i samma situation eller varit i samma situation?

Mvh

• Svar på tråden Dela med sig av sin fru
  • Ztiff2
    Anonym (Giftmedhotwife) skrev 2024-05-02 15:49:16 följande:
    Vi gillar detta båda och det har fört oss närmare varann på många plan.
    Men som du säger så kräver det att man är 100% trygga i varandra och jag tror inre att det är något vi skulke gjort för 15 år sen.
    Min fru gillar att bli "utlånad" ibland även om det egentligen är hon som bestämmer när var hur hon träfdar någon. Med min vetsksp såklart.
    Vi har dealen att hon får göra vad hon vill så länge hon berättar allt.
    Samma för oss:)
  • Ztiff2

Lång erfarenhet och hjälpt många här på forumet att komma igång, hojta till om någon vill ha tips och råd hur man kommer igång med sin partner :)

• Anonym (Petta)

Jag vet att min fru knullar med andra, och hon vet att jag vet . Men jag har ännu inte fått vara med som jag tjatat om länge. Hon väntar väl på "rätt" tillfälle. Jag försöker hitta en kompis som jag kan knulla henne med.

• 83Sofi
    Ztiff2 skrev 2024-05-02 14:59:11 följande:
    Har du provat själv med din man :)?
    Har ingen relation nu. 
  • Anonym (Jonathan 83)

Hej,,låter fantastiskt att du ens vill dela av dig med din kvinna?vart kommer ni i från ? Jag och min tjej hade en trekant en gång när hon ville känna två snoppar i sig,, men krav kondom så fick han ta henne i framstjärten å jag i analen har aldrig hört nån som stöns så mycket förut,,, men det har ökat vårar sexliv å relation,, bara man vet vart man har varann å allt som är om sex med andra att man är två om den saken

• Ztiff2
    Anonym (Jonathan 83) skrev 2024-05-20 22:17:34 följande:

Hej,,låter fantastiskt att du ens vill dela av dig med din kvinna?vart kommer ni i från ? Jag och min tjej hade en trekant en gång när hon ville känna två snoppar i sig,, men krav kondom så fick han ta henne i framstjärten å jag i analen har aldrig hört nån som stöns så mycket förut,,, men det har ökat vårar sexliv å relation,, bara man vet vart man har varann å allt som är om sex med andra att man är två om den saken

Något ni fortsätter att göra och utforska ?
  • Anonym (Jonathan 83)

Gjort det en gång bara,,men sagt att jag är nyfiken på en tjej denna gång men då säger hon att det skulle kännas konstigt bara för hon inte lagd å det hållet,,men jag är ju inte lagt å det hållet heller kom ja till svarta med,,,va ju så som sambon sa att det skulle va konstigt att slicka,, förstår jaga henne,, men efter många om å men så har hon väl gått med på det kanske,,, att bli slickad å det är ju annat medans min sambo blir slickad så ska ja t den andra tjen bskifrån krav kondom eftersen ska dom båda lägga sig på rygg så att man får välja lite själv vart man vill börja med tungan,,,, 
     Såpass litar vi på varann annars skulle det aldrig funka 

• Meddelande borttaget
  • Ztiff2
    Anonym (Kåt BS Man) skrev 2024-09-01 09:09:37 följande:

Hej! 

Vi har också pratat om det hemma och det kom fram att hon alltid fantisderat om detta och hon sade att alla hennes kvinnliga bekanta drömmer om detta i hemlighet. Jag bejakar detta och stödjer henne helhjärtat. Vi litar på varann.

Du är långt ifrån ensamma kompis, lånat ut min sambo i flera år och det är fantastiskt :)  även hjälpt flera komma igång med detta med guide :)
  • Anonym (Malin)

Jag är i ett lyckligt förhållande med min nuvarande kille och kommer leva många år med honom. Jag har två barn, han har inga och är helt nöjd med det och är fantastiskt fin mot dem. Jag är 46 och han är 42.

vi har ett bra sexliv men han har sina begränsningar och jag är ganska gränslös.

Innan jag träffade honom hade jag en KK som brukade komma över på helgerna. Egentligen aldrig något seriösare än så, men om vi var ute så sågs vi alltid och vi hade riktiga sexmaratons. Kom han till mig på fredag natt släppte jag inte iväg honom förrän söndag eftermiddag. Och sexet var helt otroligt. Han är 16 år yngre och ENORM där nere. Han kastade runt mig som en docka på sängen och jag älskade det. Men det var liksom tydligt att det aldrig skulle bli mer och med åldersskillnaden så var det dött lopp.

vi höll lite kontakt men inget speciellt, han var ändå en fin person som jag brydde mig om.

Min kille insåg ett halvår in i vår relation att jag behövde mer än vad han kan ge mig så då föreslog han att vi skulle ta med en kille till in i sovrummet och då föreslog jag honom. Varnade ju såklart att han är dubbelt så stor men min kille gick nästan igång på det.

och vi bjöd över honom efter en utekväll och min kille var med lite i början men han blev så upphetsad av att se mig bli tagen av den enorma unga mannen att han satte sig bredvid och onanerade och njöt inte lika mycket som mig men nära inpå.

Vi gjorde det några gånger till innan den andra killen skaffade tjej.

har man en lika snäll kille som jag som dessutom går igång på det, så rekommenderas detta.

• Anonym (Openminded)
    Anonym (Malin) skrev 2024-09-02 12:02:03 följande:

Jag är i ett lyckligt förhållande med min nuvarande kille och kommer leva många år med honom. Jag har två barn, han har inga och är helt nöjd med det och är fantastiskt fin mot dem. Jag är 46 och han är 42.

vi har ett bra sexliv men han har sina begränsningar och jag är ganska gränslös.

Innan jag träffade honom hade jag en KK som brukade komma över på helgerna. Egentligen aldrig något seriösare än så, men om vi var ute så sågs vi alltid och vi hade riktiga sexmaratons. Kom han till mig på fredag natt släppte jag inte iväg honom förrän söndag eftermiddag. Och sexet var helt otroligt. Han är 16 år yngre och ENORM där nere. Han kastade runt mig som en docka på sängen och jag älskade det. Men det var liksom tydligt att det aldrig skulle bli mer och med åldersskillnaden så var det dött lopp.

vi höll lite kontakt men inget speciellt, han var ändå en fin person som jag brydde mig om.

Min kille insåg ett halvår in i vår relation att jag behövde mer än vad han kan ge mig så då föreslog han att vi skulle ta med en kille till in i sovrummet och då föreslog jag honom. Varnade ju såklart att han är dubbelt så stor men min kille gick nästan igång på det.

och vi bjöd över honom efter en utekväll och min kille var med lite i början men han blev så upphetsad av att se mig bli tagen av den enorma unga mannen att han satte sig bredvid och onanerade och njöt inte lika mycket som mig men nära inpå.

Vi gjorde det några gånger till innan den andra killen skaffade tjej.

har man en lika snäll kille som jag som dessutom går igång på det, så rekommenderas detta.

Fantastisk fin historia! Och vad kan alla lära utav detta? Jo, se till att avsluta alla relationer på ett bra sätt för man vet aldrig när det kan synka för alla parter längre fram. Så håll kontakt med tex gamla kk. Vad gäller ålder så tror jag mer det handlar om person och vart denne är i livet, än en siffra, plus den egna inställningen. ?Enormt? var ordet😉
  • Anonym (IR)

Exakt samma situation här, förutom att vi är födda i Sverige då. Jag är nog aningen närmare att vilja ta steget att förverkliga fantasin än vad hon är. Än så länge har jag bara bett henne visa tuttarna för främmande män på skype och liknande och det har gjort henne mycket upphetsad när hon gjort det. Och mig med. Men det är ju inte verkligheten... Svårt det här

• Ztiff2
    Anonym (IR) skrev 2024-09-03 14:48:22 följande:

Exakt samma situation här, förutom att vi är födda i Sverige då. Jag är nog aningen närmare att vilja ta steget att förverkliga fantasin än vad hon är. Än så länge har jag bara bett henne visa tuttarna för främmande män på skype och liknande och det har gjort henne mycket upphetsad när hon gjort det. Och mig med. Men det är ju inte verkligheten... Svårt det här

Kan guida dig hur man gör på bästa oskyldiga sätt :) 
Svar på tråden Dela med sig av sin fru