• Anonym (Pee)

Fler som gillar se kvinnor kissa eller sj gillar kissa ute

Fler som gillar se kissande kvinnor utomhus eller kvinnor som gillar kissa ute ?

• Svar på tråden Fler som gillar se kvinnor kissa eller sj gillar kissa ute
  • lille Birger
    Meanducklove skrev 2011-08-05 11:43:23 följande:
    Älskar att se när en kvinna kissar... Älskar också när en kvinna kissar på mig... Vi kanske skulle anordna en trevlig kissträff ute i skogen för alla intresserade.
    Hahaha, ja så får kvinnorna rada upp sig på huk och sitta och kissa framför massa perversa snuskgubbar som tar bilder på och filmar det hela. Drömmer
  • Meanducklove
    Oskyldiglille Birger skrev 2011-08-05 12:44:15 följande:
    Hahaha, ja så får kvinnorna rada upp sig på huk och sitta och kissa framför massa perversa snuskgubbar som tar bilder på och filmar det hela. Drömmer
  • lille Birger

Jag är givetvis inte en sådan snuskgubbe.

• Anonym (nice!)

måste ju vara fler som gillar detta? eller ? 

• Lollo36
    Ernst Hugo skrev 2011-08-03 16:42:59 följande:
    Vackert och lite lagom snuskigt - så ja gärna Glad
    Så du var inte "botad" än?
    The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • Anonym

Visst är det läckert att se en kissande kvinna.
    Det känns lite förbjudet och upphetsande att se en naken rumpa och kanske till och med musen i en situatuion som man normalt inte kopplar ihop med sex.
    Även om det är min fru och jag normalt ser både hennes rumpa och mus varje dag. 
    Men det är extra upphetsande om man får chansen att se en rumpa och ev mus man inte borda se.
    Kanske en bekant, en kollega eller en ren främling.
    Hon får gärna vara helt ovetande om att jag råkar se henne eller kanske spela ovetande och blotta lite mer än hon behöver för att reta mig. 

• Anonym

Jag tycker det är lite upphetsande att kissa ute just för att någon kan råka se mig.
    Jag skulle aldrig sätta mig på en öppen plats bara för att blotta mig men tanken på att ha rumpan bar gör utekissandet lite roligare än att kissa på en låst toalett.

• Jonzonto

Jag gillar att se på när en tjej kissar.. Det är lite förbjudet och sådär.. Som andra sa att man får en inblick lite i något som kanske inte heller va meningen.. Men ja, jag tycker det är lite upphetsande!

Vill nog gärna testa att bli kissad på också någon gång (inte i ansiktet iofs) bara för att testa om det är en fantasi som är rolig även irl.. 

• Anonym (Pirrige)

Tycker det är så härligt att se en kvinna sitta ute i det fria och kissa.
    Hon sk helst bara ha dragit ner byxan och trosor så det blir lite retfull, man ser inte allt så att säg.
    En STOR dröm är att få bli nerkissad av en kvinna, riktigt ordentlig. (ej morgon kisset bara)
    Skulle lätt betala för att få uppleva detta en gång.
    men det blir väl aldrig av tyvärr.

• Anonym (Yuck)

Vidrigt med sjuka pervon som går igång på kroppsligt avfall. Dyrkar ni kloaker också eller? Fy fan Kräks

• Anonym
    Anonym (Pirrige) skrev 2025-12-28 22:50:39 följande:

Tycker det är så härligt att se en kvinna sitta ute i det fria och kissa.
    Hon sk helst bara ha dragit ner byxan och trosor så det blir lite retfull, man ser inte allt så att säg.
    En STOR dröm är att få bli nerkissad av en kvinna, riktigt ordentlig. (ej morgon kisset bara)
    Skulle lätt betala för att få uppleva detta en gång.
    men det blir väl aldrig av tyvärr.

Du har alltså på allvar suttit och urin-dregelsökt med sådan inlevelse och iver att du råkar lyfta en tråd där det senaste inlägget är ifrån 2011?
  • Anonym (Snuskpellar)
    Anonym (Yuck) skrev 2025-12-28 22:54:27 följande:

Vidrigt med sjuka pervon som går igång på kroppsligt avfall. Dyrkar ni kloaker också eller? Fy fan Kräks

Ja man är evigt trött på alla dessa sunskpellar som ska förstöra forumet med sina perversa fantasier. Att man aldrig ska få se en tråd med nornala funderingar kring sex, eller åtminstone från ett mer kvinnligt perspektiv.
Svar på tråden Fler som gillar se kvinnor kissa eller sj gillar kissa ute