• mamman2008

Västerås mammor med omnejd?

Hej alla glada.. ja söker lite efter mammor i Västerås trakten som vill snacka och byta erfarenheter och ideer och kanske träffas med dom små!

Jag är ensamstående och det vore KUL om flera ensamstående joinar denna tråd men själklart går det lika bra med upptagna mammor oxå :)

Och vill någon pappa i västerås släntra in så får han guldstjärna!

Hör av er!

• Svar på tråden Västerås mammor med omnejd?
  • mia maria

Jag bor i Sala o är ensammen med två pojkar på 6 år resp 8 månader!
    Hur många barn har du o hur gamla är de?

• pluttis2009

Hej, jag är ensamstående med min pojke på åtta månader. Bor i Västerås och skulle gärna vilja få nya kontakter som har barn, kunna göra saker med barnen eller bara snacka lite, har "nyligen" blivit ensam med min pojke så tips och råd är välkomna hos mig! Inte så många av mina vänner som har barn. Hur gamla är ni? Sj är jag 27.

• mamman2008

Hej på er tjejer.. kul att nån svarade...... jag e inte här så ofta dock.... jo de vore kul att träffa er båda.. tyvärr så har ju inte jag körkort och bil så jag kan åka till dig i sala :( men det kanske går att åka tåg eller nåt..

Jag har en pojk på 2 och ett halvt och en flicka på lite mer än 1 och ett halvt.. ja jag fick båda under 2008 så de e inte illa pinkat! :)

Hör av er.. ja lägger in er i adressboken så kan ni väl båda mejla mig era namn så ses vi på facebook där ja håller till som mest!!!

Ha de gott..

• Dripknot

Hej!

Här är en till Västeråsmamma med en dotter på snart 3 år :) Ensamstående på papper men har en ny pojkvän. Kanske jag får vara med ändå? Blir 31 i sommar och har bil + körkort så att ev ses på fika med de små blir nog inga större problem... Jag finns också på Facebook, namn o detaljer kan vi väl inboxa.

Hoppas vi hörs!

Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • MizzAnna

Hej!

Skulle också vilja ha kontakt med fler ensamstående, maila gärna mig också så kan vi prata mer sen.

Hälsn
    Anna

Svar på tråden Västerås mammor med omnejd?