• frankrike

    Bra extrajobb hemifrån???

    Någon som har tips på något bra extraknäck, gärna något man kan sköta hemifrån. Jag hatar att ha dåligt med pengar, och det har jag nu....

  • Svar på tråden Bra extrajobb hemifrån???
  • Anna PPHB

    Telefonvärdinnor Sökes i hela Sverige!
    Företaget jag arbetar för söker fördomsfria, pratglada och trevliga tjejer från 18 till 102, bosatta överallt i Sverige.
    Tjejer som älskar att prata i telefon och vill underhålla kunder som ringer till deras nöjes/betalteletjänst. LInjen har öppet dygnet runt, sju dagar i veckan.


    Ingen tidigare erfarenhet krävs!
    Perfekt för dig som studerar, behöver extra pengar eller är/har varit arbetslös eller långtidssjukskriven.


     Låter det som om det kan vara något för dig?
    Kontakta mig så slussar jag dig vidare i rekryteringen

  • MadAnna
    lovegun skrev 2010-09-17 21:37:33 följande:
    Underhålla??
    ja. arbetsuppgiften är ju att underhålla kunder som väljer att kopplas fram till dig. hjälpa kunden att fantisera en händelse eller debattera i det av kunden önskade ämnet. man kan ju naturligtvis försöka styra in det på något ämne man behärskar :)
    Om du önskar något du inte har, kanske du ska pröva något du inte redan gjort!
  • Ung Blivande Mamma 2010

    Hej. jag är jätte intresserad av samma sak, jobba hemifrån med i stort sett vad som helst,
    någon där uppe skrev att du kunde rekrytera? JAG VILL :)

  • B B
    Anna PPHB skrev 2010-09-15 11:33:35 följande:
    Telefonvärdinnor Sökes i hela Sverige! Företaget jag arbetar för söker fördomsfria, pratglada och trevliga tjejer från 18 till 102, bosatta överallt i Sverige. Tjejer som älskar att prata i telefon och vill underhålla kunder som ringer till deras nöjes/betalteletjänst. LInjen har öppet dygnet runt, sju dagar i veckan. Ingen tidigare erfarenhet krävs! Perfekt för dig som studerar, behöver extra pengar eller är/har varit arbetslös eller långtidssjukskriven.  Låter det som om det kan vara något för dig? Kontakta mig så slussar jag dig vidare i rekryteringen

Svar på tråden Bra extrajobb hemifrån???