• Callina

Tandblekning - finns något effektivt att köpa i butik själv??

Ja, kan man köpa något i butik själv i stället för att beställa på nätet? Vill så gärna fixa det i helgen nämligen och kom på det för sent. Jag vill alltså ha något som är effektivt. Finns det??

• Svar på tråden Tandblekning - finns något effektivt att köpa i butik själv??
  • t h o w e
    Ssofia skrev 2010-05-29 09:01:25 följande:
    I USA finns fantastiska CREST, det är en blå lite plastlåda med rämsor som man sätter på tänderna, helt grymma, jag kör dom två gånger om året och har kritvita tänder. kostar typ 200 spänn. Kan ila ibland under behandling men det försvinner snabbt efter. Finns på internet eller beställ av någon som åker, säljs i mataffären där och i några andra länder runt om. Rekommenderas av tandläkaren där, varje gång jag går tilltanläkaren här blir dom så impade och den tar även bort tandsten.Lycka till!
    ja, CREST är riktigt bra.. det blir verkligen superbra resultat.. kritvita tänder!!
  • caulsen

Ja Rest är dem bästa, men finns inte i Sverige. Jqa har testat The White One tandblekningspenna. Den va skitenkel att använda och då slipper man ju plaststrips på tänderna.

• caulsen

Ja Crest är dem bästa, men finns inte i Sverige. Jqa har testat The White One tandblekningspenna. Den va skitenkel att använda och då slipper man ju plaststrips på tänderna.

• Amber1975

Måste man använda Crest flera gånger eller ser man skillnad på en gång? Hur ofta måste det göras?

• Callina

Nu har jag köpt remsor på Tradera, man använder dom under en period, 30 minuter per dag.

• Amber1975
    Callina skrev 2010-07-03 20:20:59 följande:
    Nu har jag köpt remsor på Tradera, man använder dom under en period, 30 minuter per dag.
    Spännande. Såg att de sålde dem här i England och blev riktigt sugen på ett Hollywoodleende
  • cottmarg
    Jag har provat både hos klinik och hemma, och tycker att det inte är någon större skillnad på resultatet förutom priset. Visst, när du går till en klinik så slipper du tänka utan då fixar dom allt åt dig, men då kostar det också minst en tusenlapp mer än att göra det själv hemma. Här hittar du billiga priser på tandblekning hemma: http://lonzes.com/teethse.htm 
Svar på tråden Tandblekning - finns något effektivt att köpa i butik själv??