• Ungakärleken

Bröstvärk och mensverk, men det kommer ingen mens.

'Hejsan.

Jag har nu i ca: 2 veckor haft outhärdligt ont i brösten. Det började i bröstvårtorna och arbetade sig utåt runt hela brösten. De har blivit mycket större och jag 'är tvungen att bära sport bh för att klara av dagen.

Jag brukar aldrig få ont i brösten innan mens, har nog fått det en gång. Men nu har jag även fruktansvärd molnande mensvärk i livmodern/äggstockarna, men det händer inget där nere.

Jag undrar vad det kan bero på? Har svårt att tro att jag är gravid då jag lider av PCO men bara lite lätt. Men vi har adlrig skyddat samlag, så jag undrar vad kan det vara?
     Någon annan som ahr varit med om det?
    tack på förhand.

• Svar på tråden Bröstvärk och mensverk, men det kommer ingen mens.
  • Bonnyblew

Det var så jag hade när jag var gravid, speciellt med brösten! Shit vad ont det gjorde!

• Ungakärleken

Ja det gör fruktansvärt ont, men har så svårt att tro att jag verkligen kan vara gravid... Men det kommer ingen mens, men mensvärken blir värre och värre, har haft ont i brösten i två veckor. Verkar inte försvinna!

• Pandoras box78

Har samma symptom som du och jag har ett litet pyre i magen
    Det är nog bara att testa för att få svar.

Håller tummarna att du får det svar du vill ha!

♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Ungakärleken

Åh grattis!

Jag är bara lite rädd för att göra det. Jag hoppas så på att det ska vara ett pyre i min mage, men vågar inte tro det, inte nu när det verkligen känns som om jag ska få mens när som helst..

• Pandoras box78
    Ungakärleken skrev 2010-05-29 13:04:34 följande:
    Åh grattis!Jag är bara lite rädd för att göra det. Jag hoppas så på att det ska vara ett pyre i min mage, men vågar inte tro det, inte nu när det verkligen känns som om jag ska få mens när som helst..
    När borde du fått mensen? Just dessa "menssmärtor" är ett väldigt vanligt tecken och dessutom ömma bröst, jag tycker att du ska våga testa!
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
  • Ungakärleken
    Pandoras box78 skrev 2010-05-29 14:01:57 följande:
    När borde du fått mensen? Just dessa "menssmärtor" är ett väldigt vanligt tecken och dessutom ömma bröst, jag tycker att du ska våga testa!
    Jag har inte mens. Har PCO så när jag var 14 hade jag mens, och ble med barn. Men gjorde abort, sedan så åt jag premetivmedel i 3 år sedan fick jag aldrig mensen tillbaka då upptäckte de att jag hade PCO har haft mens en gång "av mig själv" på två år. Annars äter jag tabletter som gör så att jag för mens... Därav har jag svårt att tro att jag är med barn.
  • Pandoras box78
    Ungakärleken skrev 2010-05-29 14:36:05 följande:
    Jag har inte mens. Har PCO så när jag var 14 hade jag mens, och ble med barn. Men gjorde abort, sedan så åt jag premetivmedel i 3 år sedan fick jag aldrig mensen tillbaka då upptäckte de att jag hade PCO har haft mens en gång "av mig själv" på två år. Annars äter jag tabletter som gör så att jag för mens... Därav har jag svårt att tro att jag är med barn.
    Ah, inte så insatt i vad PCO innebär... Gick själv ofrivilligt barnlös i 5 år (med exet) så jag vet hur rädd man är för att testa negativt. Vi fick ingen diagnos utan hörde till dom som bara är barnlösa trots medicinsk hjälp.

Men jag håller alla tummar å tår jag kan för att du får ditt efterlängtade + det är ju iaf inte helt omöjligt.
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥
Svar på tråden Bröstvärk och mensverk, men det kommer ingen mens.