• Maxie

Overkligt

Jag är gravid - efter att ha kämpat i 5,5 år!!! Åh, jag vill så gärna berätta för hela världen. Men vi har kommit överens om att försöka hålla det för oss själva ett tag till eftersom mycket kan hända i början.

Jag tror jag smäller av!!! Längtar till måndag då jag får ringa till Sophiahemmet och åtminstone berätta för dem.
    När har ni fått göra första undersökningen? Jag har fått för mig att det är nån gång i vecka 6 eller 7 men jag kan ha missuppfattat.

/Lycklig Maxie

• Svar på tråden Overkligt
  • Vichynoveau

Grattis och Lycka till!!!!!

• duddi

vad kul...avis blev jag nu.....gud vad roligt...skam den som ger sig

• Unlucky
    Grattis, vad härligt att du slipper vänta mer....5,5 år hoppas att vi slipper vänta så länge....Vi har kämpat i 3,5!!! Lycka till!!!!
  • Godisgalen

Stort grattis, vilken lycka!

• Maxie

Tack så mycket tjejer, jag hoppas att ni snart följer efter till "Vänta barn". Kram

• Maxie

Mycket kunde hända, jag fick rätt. Den lyckan blev tyvärr inte långvarig. Har sannolikt ett missfall på gång och kommer väl snart åter till inseminationssidan här. Suck. Hur mycket otur kan man ha i ett liv?

• Mizz Turko

är du säker att det är ett missfall, kanske småblödningar i början av grav??

hoppas att det är blödningar det gäller, håller tummarna för dig...

bamsekramar

• Maxie

Nej det har inte börjat blöda något. Jag har varit på VUL idag och konstaterat att hinnsäcken är för liten i förhållande till vad den borde vara. Graviditeten har sannolikt avstannat. Jag har ju gjort insemination och därför vet vi när äl och befruktning skett. Ska på ny koll nästa vecka men hoppet är inte så stort om man säger så. Bara att vänta på att blödningen börjar.

• Mizz Turko

kramar till er och har fortfarande hopp om att det finns en växande bebbe där.

• aylaen

helt otroligt!!tycker att alla borde få ett barn!!dom som får flera kan väll dela med sig av sin tur..det är så otroligt orättvist!
    beklarar maxi

Svar på tråden Overkligt