• missm87

Deltagare till nytt livsstilsprogram sökes!

Deltagare till nytt livsstilsprogram sökes.

Vi söker nu deltagare till ett nytt livsstilsprogram där träning, hälsa och skönhet står i fokus. Är du överviktig och lever ett ohälsosamt liv?

Nu har du chansen att åka till Hollywood och göra den förändring du alltid har drömt om.
    ...
    Skicka in en bild och en presentation där du berättar om dig själv och din livssituation till: mikaela.schef@meterfilm.se

• Svar på tråden Deltagare till nytt livsstilsprogram sökes!
  • UmeåElin

Lite konstigt att om man googlar din mailadress så får man enbart fram denna tråd! Har ni inte sökt deltagare någon annan stans, finns inte din adress på någon annan sida i andra sammanhang, ingen länk med mer info osv...

Jag känner mig lätt tveksam måste jag säga.

• missm87

Jag använder inte min jobbmail i privat. Därför finns inte mailadressen i några andra sammanhang.

Vi har precis börjat förberedelserna inför castingen vi kommer att göra för programmet.
    Därför finns inte mer information än så här för tillfället. En söktrailer kommer att snart  börja gå på TV3.

Om man kommer med i programmet så kommer två resor till Hollywood att göras. En resa är tre dagar och den andra är fyra dagar.

Mikaela Schef
    Castingassistent
    Meter Film och Telivision

• idiblon yes

Får man någon operation?

Annars är det inte lönt för mig.

Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes

Får man en bukplastik så skulle jag dock vara en perfekt kandidat, satan så snygg jag hade blivit!

Vilar vid denna källa...
  • solskina

exakt samma problem för mig. Går jag ner i vikt så får jag en jätte påse på magen.

Hur stor övervikt bör man ha för att vara med?

• solskina
    missm87 skrev 2010-06-03 14:59:53 följande:

Det är upp till dig själv. :)

var det mig du svarade?

så vikten är upp till mig själv?
    okej jag är tillräkligt fet....

Men eftersom man inte vet mer just nu vad det handlar om så törs man ju inte anmäla sig.
    Kan du inte släppa mer info eller inboxa?
  • missm87

Det jag kan säga just nu är att det är ett hälsoprogram som kommer gå på tv 3. Programmet är ett liknade Du är vad du äter program. Det kommer göras två resor till Hollywood. En resa är tre dagar och en resa är fyra dagar.

• solskina
    missm87 skrev 2010-06-03 15:12:44 följande:
    Det jag kan säga just nu är att det är ett hälsoprogram som kommer gå på tv 3. Programmet är ett liknade Du är vad du äter program. Det kommer göras två resor till Hollywood. En resa är tre dagar och en resa är fyra dagar.
    okey då vet jag Glad

Finns ju andra varianter som är mer tävlingsinriktade.
    Så det är ju ganska stor skillnad.

Ska tänka på saken.
  • Gubbas

Hade varit häftigt, men jag uppfyller ju inte kriterierna då jag inte behöver gå ner i vikt.

Svar på tråden Deltagare till nytt livsstilsprogram sökes!