• Petra123

Hur många luras egentligen på FL?

Alltså ibland läser man ju helt otroliga startade inlägg här som man börjar undra ifall nån driver med en...Undrar egentligen hur många av inläggen som består av nån knäppis som bara sitter och hittar på.....?

• Svar på tråden Hur många luras egentligen på FL?
  • Tottelina

Vad förväntar du dig för svar på denna fråga?

٩๏̯͡๏)۶
  • Michisen

Med tanke på att Familjelivssiten är som upplagd för att uttråkade personer ska gå in, skapa ett konto och sedan roa sig med att skriva fake-inlägg för att roa sig så är det väl gärna så att det är många som gör det.

Inte jag, men jag bryr mig inte så stort om ifall andra gör det, tror jag att det är för att underhålla någon och jag ändå inte har något för mig så roas jag med av att läsa i trådar där folk skriver om bästa recept för moderkakan eller liknande...

• Petra123
    Tottelina skrev 2010-06-05 14:47:48 följande:
    Vad förväntar du dig för svar på denna fråga?
    Inga svar, men kanske lite spekulationer?
  • Petra123
    Michisen skrev 2010-06-05 14:47:49 följande:
    Med tanke på att Familjelivssiten är som upplagd för att uttråkade personer ska gå in, skapa ett konto och sedan roa sig med att skriva fake-inlägg för att roa sig så är det väl gärna så att det är många som gör det.

Inte jag, men jag bryr mig inte så stort om ifall andra gör det, tror jag att det är för att underhålla någon och jag ändå inte har något för mig så roas jag med av att läsa i trådar där folk skriver om bästa recept för moderkakan eller liknande...
    hehe precis. Men jag kan iaf inte sluta facineras av en del inlägg jag läst. Man undrar verkligen ifall det är sant eller inte, och om det inte är det, hur orkar man? Men sen kanske det ÄR sant! Helt galet ^^
  • gullsiv

Vadå. Så du menar alltså att det kan finnas folk som luras på internet.Förvånad

• Petra123
    gullsiv skrev 2010-06-28 15:56:26 följande:
    Vadå. Så du menar alltså att det kan finnas folk som luras på internet.Förvånad
    Ja! Knäppt va? :)
Svar på tråden Hur många luras egentligen på FL?