• Minimee

Söker vänner i Stockholm

Hej!

Söker vänner att umgås med.
    Vem är jag då?
    Jo, en 37-årig två barnsmor som bor i Stockholm City. Jag har två pojkar 3 och 5 år. Och sambo.
    Jag söker vänner i samma ålder som mig själv,  nån att prata med om allt som rör livet och barn, jobb och samliv.
    Nån eller några som man kan ta en fika med på stan, eller ett glad öl eller vin med nån kväll tex efter jobbet, en picknick eller en utgång på stan bara. En tjejkompis som har allt och som jag kan skratta med.Ej lesbisk.

Intresserad, kanske?

Ha det bra.

Vänligen Cecilia
  • Svar på tråden Söker vänner i Stockholm
  • dogcatbird

Tyvärr bor jag inte alls där, men jag blev bara intresserad av att tråden är i relation/samliv. När jag tänker på ordet samliv menar jag sex i ens relation, men det kanske inte menas det nuförtiden?

• anirac1

Jag finns på Ekerö & är 37år just nu fl med sonen snart 6 mån.

/Carina

• MikuAndSaraLi

Vadå "Ej lesbisk"?
    Förlåt, men jag fastnade på just det.
    Vad är det för fel på homosexuella? Är du livrädd att någon ska bli förälskad i dej?
    Trist - annars hade jag nog också varit intresserad av att träffas och snacka, ta en fika osv - för det är kul att snacka med andra mammor som är lite äldre ibland.

• Minimee

Okej.
    Först och främst så valde jag väl fel tråd, för det andra så menar jag att jag inte är lesbisk och att jag INTE söker något förhållande.
    Jag söker en vän, så enkelt. Visst man kan vara vän med homosexulella !!!

• MikuAndSaraLi
    Minimee skrev 2010-06-06 18:50:54 följande:
    Okej.
    Först och främst så valde jag väl fel tråd, för det andra så menar jag att jag inte är lesbisk och att jag INTE söker något förhållande.
    Jag söker en vän, så enkelt. Visst man kan vara vän med homosexulella !!!
    Bra att du förklarar istället för att bli förbannad - inte många som gör så =)
    Då klarnade hela bilden!
    Jag har en liten tjej som precis fyllt 1 år. Vi bor precis i utkanten av Stockholm (i en liten håla som kallas Haninge) och vi träffas gärna om du vill ^.^
  • Celine1976

Hej hej!

Är 2 barnsmor och bor i norra stockholm.

• Majmamma08

Hej hallå!...

Vill gärna lära känna dej...har en dotter på 2½ och en son på ca 14 månader...jobbar inne i stan och träffas gärna för en fika då å då...:) Hör gärna av dej!

• danielb

Om du önskar utöka din bekantkaps krets ta en titt på www.pjoff.se om det kan vara något.

Ha det gott

Svar på tråden Söker vänner i Stockholm