bra hotell i Gävle
Hej, ska bo en natt i Gävle? Nån som kan rekommendera ett hotell i Gävle?
Hej, ska bo en natt i Gävle? Nån som kan rekommendera ett hotell i Gävle?
Winn eller CH
Min man och jag bodde på hotell Winn i höstas. Det var helt OK, väldigt centralt. Det enda som var mindre OK var priset för parkeringen... Tror de skulle ha 120kr/dygn, vilket jag anser är mycket för en stad som Gävle (men hade det varit här i Sthlm så hade det varit överkomligt).
rekomenderar ch eller högbo som ligger i sandviken 15-20 min med bil från gävle
Sov i mitt vardagsrum. Gratis. Titt på tjock-TV ingår. Ta med eget toapapper.
det var ju det att vi först kollat Hotell Winn å Ch men de har inga rum ledigt eller så tar de inte 2 vuxna + 2 barn (10 & 12 år)..
Har ni förslag på andra hotell?? vi skall till furuviksparken nästa dag å vill bo så nära som möjligt... iallafall inte flera mil bort.
sovkupe är bara för 3 pers, campingen har inga stugor med egen toa och de som ligger nära servicbyggnad är uthyrda...
vill nog ha egen toa å dusch, sov 2 nätter förra sommaren på kolmårdens first cam som är 4 * å det fanns bara styugor utan egen toa ledigt.. det var fruktansvärt :)
tack snälla! men nu verkar det som att scandic vest skall ha rum ändå som tar 2 vuxna+2barn, pust.. Det måste väll ändå vara bättre än avenyn, hotell gävle eller en stuga utan toa..?
har kollat mer på avenyn å det verkar som du säger vara väldigt sunkigt he he vilken tur att jag såg detta!!!
CH it is! Tack för hjälpen!
Scandic väst blir det för oss. Ska ta en övernattning på vägen hem. Billigt och var okej att komma sent. =)
Sov i mitt vardagsrum. Gratis. Titt på tjock-TV ingår. Ta med eget toapapper.