vill har dukningstips
Ge mig inspiration och tips på dukning till dop,
gärna bilder om ni har
Ge mig inspiration och tips på dukning till dop,
gärna bilder om ni har
Är det en pojke eller flicka?
en tjej!
Vad har ni tänkt att bjuda på? Så man kan få en bild av vad ni kan behöva.
smörgåstårta, och sen kaffe och ostkaka, vi har tänkt att duka ute i ett stort partytält, hoppas på fint väder i Juli
Är väldigt nöjd med dukniingen på min flickas dop Här finns en bild
http://milosblogg.blogspot.com/2010/06/lias-dop.html
Vi hade tårtunderlägg under tallrikarna, trassel längs borden, värmeljus, syrener och en kandelaber på varje bord med höga ljus.
Någonting som är väldigt fint, som min mamma hade fixat inför systerns student och som hon i sin tur tagit inspiration från kungahuset när de fixar bjudningar var att lägga speglar på bordet där buffén stod. Hon hade 2st sådana vågiga långa speglar från ikea bredvid varandra och sen lite tända ljus. Superfint var det!
Dukningen var sööt. Rosa, fin och på ett sätt inte fööör mycket!
Jag tycker det är väldigt fint med enkla dukningar. Men speciellt med fina blomarrangemang, och det kan ma ganska lätt fixa själv. Mycket blommor är fint, murgröna är riktigt fint tycker jag!
Men ljus på borden, även om det är sommar och varmt ute, det är mysfaktorn. Är det lite halvbra väder så man kanske behöver en filt är det väldigt fint att hänga över på några stolar.
Kanske i rosa färg..?
Är väldigt nöjd med dukniingen på min flickas dop Här finns en bild
milosblogg.blogspot.com/2010/06/lias-dop.html
Vi hade tårtunderlägg under tallrikarna, trassel längs borden, värmeljus, syrener och en kandelaber på varje bord med höga ljus.
Åhléns! 24 stycken för 29 kr
vill också ha tårtpapper på sonens dop med u nån fin grönfärg. Hittar ingenstans
finns bara vitt...kollat på åhlens å dem har endast rosa nu,,för det är rosabandet...annars finns dt itne=/ så får hitta på något annat,,
Nu har jag bara bilder på en ljusblå dukning, men du kanske kan få lite inspiration ändå!
http://frostrosor.blogspot.com/search/label/dop
dop på lördag,,å tror min dukning kommer bli så himla fin,,,hoppa jag,,,bilder kommer senaare
Vår dukning till sonens dop.
galleri.php