• Anonym (signe)

leker jag me elden nu?

Kort bakgrund: jag lever i familj, har aldrig prövat på sex me samma kön. Hon ensam. Vet ej om hon  prövat. Vi har hittat varandra - jag känner att jag fått en ny vän för livet, min soulmate som jag skulle vilja träffa jämt. Vi pratar, pratar, har kul, träffas o går ut, äter osv. Poängen är att där finns nånting som ja inte kan sätta fingret på, jag skulle såå vilja kyssa henne och...ja, kanske nåt mer...!! Vi tar i varann, ögonkontakt nu o då (eller e de inbillning?).
    Nu planerar vi en hotellresa till en storstad, det är däär jag blir både glad, förväntansfull o orolig. Vinkväll o sen samma hotellrum...ja,ni vet min fundering.. OM där finns nåt, tror ni det händer nåt då när man e ett helt dygn tillsammans??? E de dumt att ge sig in i det? Jag bara vääntar på att få träffa henne igen...suck

• Svar på tråden leker jag me elden nu?
  • Anonym (kille29)

Svårt att pekla läget från den andres sida.
    Det är som du skriver ang leka med elden. Tänk vad du kan mista om hon tar illa vid.

• pippilott

inte bara det, men tänk vad du kan mista om hon vill, o sen berättar det för din sambo...är det nåt du kommer "gilla", är det inte bättre o prata med henne innan ni åker iallafall, o prata med din sambo...om dom här känslorna...jag skulle iallafall vilja veta om min sambo åkte bort med nån för att bo på hotell, fan värre att det är "planerat"...!

Svar på tråden leker jag me elden nu?