• biologiskaklockan

syjunta /pysselgruppnära Lidingö,Östermalm

Hej jag skulle vilja starta en syjunta. Att man träffas i hemmet antingen i mitt el att man turas om och så kanske man kan fika något. Vi kan lära varandra saker för jag är inte alls så duktig. Men roligt att göra tillsammans. Jag älskar shabby chic, den franska lantliga stilen och det finns så mkt saker man skulle kunna göra själv till hemmet, barnen etc etc.
    Någon som är intresserad?

• Svar på tråden syjunta /pysselgruppnära Lidingö,Östermalm
  • EstellaE

Jag tycker det låter som en strålande idé. Själv har jag flera symaskiner men för lite kunskap och sällskap för den delen för att komma igång. Jag skulle vara intresserad av att starta en grupp :) Jag är dock helt ny på familjeliv så du får gärna höra av dig om du vill. Jag blev medlem när jag hittade tråden via Google :) Med vänlig hälsning, Estella

• Anonym (L)
    EstellaE skrev 2026-01-13 10:18:05 följande:

Jag tycker det låter som en strålande idé. Själv har jag flera symaskiner men för lite kunskap och sällskap för den delen för att komma igång. Jag skulle vara intresserad av att starta en grupp :) Jag är dock helt ny på familjeliv så du får gärna höra av dig om du vill. Jag blev medlem när jag hittade tråden via Google :) Med vänlig hälsning, Estella

TS frågade för 16 år sedan så tveksamt om det fortfarande är aktuellt.
Svar på tråden syjunta /pysselgruppnära Lidingö,Östermalm