• Boomtown

Brevvänner till en 10-årig tjej sökes

Min tjej har precis fyllt 10 år och hon skulle vilja ha några nya brevvänner. Hon söker brevkompisar som är 6-10 år, bara tjejer.

Hennes intressen är: Pyssla, DANSA, sitta vid datorn, shoppa, innebandy, gillar djur. Hon har marsvin och katt. Favoritfärg: Blå

Någon intresserad?

• Svar på tråden Brevvänner till en 10-årig tjej sökes
  • AnnelieW

Har en dotter på 11 som  gärna vill ha en brevkompis, hon gillar djur, dator, , läsa.

• Orlando

Hej

Här har jag en Amerikansk tjej som är 8 år hon vill gärna få mejl vänner i sverige så hon väkligen får träna upp sin svenska mer (hon kan bra svenska men har inget självförtroende) 
    hon kan börja prata om allt mellan himmel och jord, hennes intressen är shopping, Mode, djur,    

När hon vill bli stor så vill hon bli Designer, Make-up artist eller skönhets drottningObestämd
    favourit färgen är: Lila, Orange och Rosa   

• SandvikenMamma

Min tös vill jättegärna ha brevvänner!

Älskar att läsa, pyssla, skriva, dansa, leka med kompisar. Sitter en del vid datorn och spelar spel. I november blir hon storasyster och pratar mycket om det Har en storebror på 17 år.

Är född -04, men började skolan tidigare och ska därför börja tredje klass i höst.

Om det låter intressant för någon av er, så är adressen:

Fanny Lindgren

Idrottsgatan 35

60363 Norrköping

• Hannaliten

Om någon vill ha en brevvän att öva sin engelska med har jag en 9-årig dotter som INTE kan svenska men som gärna vill ha en brevvän i Sverige. Hon gillar det mesta från musik till karate och Monster High. 

• Orlando
    Hannaliten skrev 2012-07-29 19:18:39 följande:
    Om någon vill ha en brevvän att öva sin engelska med har jag en 9-årig dotter som INTE kan svenska men som gärna vill ha en brevvän i Sverige. Hon gillar det mesta från musik till karate och Monster High. 
    hej våra döttrar kanske kan bli mejlvänner dock bor vi inte i sverige men här kan hon få öva så mycket Engelska som hon vill Skrattande 
    får gärna säga till om hon vill 
  • 010306
    SandvikenMamma skrev 2012-07-29 17:48:37 följande:
    Min tös vill jättegärna ha brevvänner!
    Älskar att läsa, pyssla, skriva, dansa, leka med kompisar. Sitter en del vid datorn och spelar spel. I november blir hon storasyster och pratar mycket om det Har en storebror på 17 år.
    Är född -04, men började skolan tidigare och ska därför börja tredje klass i höst.
    Om det låter intressant för någon av er, så är adressen:
    Fanny Lindgren
    Idrottsgatan 35
    60363 Norrköping
    Har en snart 11 årig tjej som gärna vill brevväxla :) hon skickar i väg ett brev
  • SandvikenMamma
    010306 skrev 2012-07-30 18:36:52 följande:
    Har en snart 11 årig tjej som gärna vill brevväxla :) hon skickar i väg ett brev

Jättekul
  • Lucky

Har oxå en dotter som skulle vilja ha en brevvän!
    Hon fyller 8år i höst!
    Hon älskar att rida och att spela fotboll!

• Dedde04
    HEJ!
    jag är 10 snart 11 år gammal och skulle gärna vilja ha en brevvänHjärta!

mina intressen är: kakor, pyssla, djur, teater och många fler saker!{#emotions_dlg.flower}

jag har inga husdjur för att min pappa är allergisk men jag skulle gärna vilja ha en hund.Drömmer

hoppas att du vill ha mig som brevvän!!!Solig
  • NatalieOden

Hej min dotter ska få testa på att ha brevvän tänkte jag och hon blir 9 i mars, intressen är musik, hästar och dansa:) någon som vill brevväxla med henne

Svar på tråden Brevvänner till en 10-årig tjej sökes