• Tanna

Väntar på missfall och hur orkar man gå vidare , IGEN ?

Igår var jag på VUL och jag har fått/får missfall. Var/är i v 9 och det finns inga hjärtslag eller nåt kvar. ( i v 7 fick jag se ett litet hjärtslag...) Gått på behandlingar i över ett år.. vi var såklart överlyckliga när vi plussade... nu känns det som om hela världen rasar igen...
    Nu måste jag vänta på att kroppen ska stöta ut det själv, annars blir det skrapning....
    hur orkar man gå vidare.....tänk om det blir så här nästa gång igen ?

När kan man börja med sprutor igen ?

Gråter

• Svar på tråden Väntar på missfall och hur orkar man gå vidare , IGEN ?
  • godisgumman

Jag kan tyvärr inte svara på det men ville ge dig en kram bara. JAg förstår att det är svårt men jag hoppas att ni till slut får eran efterlängtade pluss. 
    Ge inte upp! 

• Irisé

Hemskt ledsen för din skull... Kan inte ens ana vad du går igenom men jag hoppas du inte ger upp! Det har åtminstone varit ett plus och det bevisar ju att möjligheten till att få barn finns där.

• slapparen

Har varit i liknande situation. Fick MA i vecka 13 i mars i år och det var tufft... särskilt då man hållt på ett tag. Nu har det gått över ett år sedan vi startade och allt jag "fått" är ett plus som ledde till ett MA.

Det är skittufft att komma vidare, så här snart fyra månader efter min skrapning så kan jag fortfarande bli jätteledsen när jag tänker på det - och det måste man få vara. Men jag gråter inte varje dag längre, så det är ett steg i rätt riktning.

Det tar nog olika lång tid för oss alla att komma över ett MA/MF, och vi har nog olika lätt att blicka  framåt och våga tro.

Känner med dig och det enda råd jag kan ge dig är att låt tiden gå och sluta aldrig tro att det kommer gå vägen!

• Tanna

Tack för era snälla ord ! Har accepterat läget nu och vill bara bli av med "klumpen" i magen som inte velat komma ut....  Vill sätta igång med sprutorna igen så fort som möjligt, jag vägrar ge upp ! *hoppas på ett vårbarn *

Svar på tråden Väntar på missfall och hur orkar man gå vidare , IGEN ?