Hängiga bröst, 15 år..
Hejsan
Jag har ett gigantiskt problem som tynger mej jätte mycket, jag har vart jätte deprimerad pga av det..
Det är så att jag har fruktansvärt hängiga bröst. Jag har gått upp och ner i vikt ganska mycket, men ligger på en jämn nivå nu, fortfarande ganska överviktig men inte extremt.
Min vikt - berg-o-dalbana har gjort så att brösten har blivit väldigt hängiga och väldigt mycket bristningar i och dom är inte precis fasta, det är som en hudpåse med typ, hur ska jag förklara, "krossad" bröstvävnad i .. Jag avskyr att byta om i omklädningsrum, och bikinis finns i princip inga som sitter snyggt. Jag är ganska storbystat och det gör inte precis saken bättre.
och sen att man har börjat umgås mer sexuellt med killar gör det ännu jobbigare. Vad fan kommer dom säga liksom?
Ska kanske tillägga att brösten är väldigt ogämna, det skiljer mer än 1 storlek emellan dem 
Vet ni om det finns ngt som kan hjälpa lite? eller hur man bleker bristningar på bästa sätt? I solen vet jag att de försvinner, men inte helt...
Jätte tacksam för svar!!