Dissan skrev 2010-06-16 18:40:42 följande:
Jag skickade med läkarintyg på att jag har prematura sammandragningar, men det verkade inte hjälpa... Är just nu sjukskriven. Får man fråga vad du har för särskilda besvär?
Har du några tips på vad du skrev i din ansökan, om du hellre vill kan du väl inboxa mig.
Tack på förhan
I läkarintyget har min läkare skrivit att jag är sned i ryggen på höger sida samt att jag har vilande smärta i rygg och klinkor. Måste bruka värktabletter för att klara av mitt arbete. Samt att jag har fått ytliga blodproppar i benen. Sen förklarade jag för honom, (vilket han skrev i intyget) att jag inte kan garantera barnens säkerhet då jag har sån smärta i rygg och klinkor etc.....
under rubriken "såhär ser min arbetsdag" så skrev jag bara på ansökan dvs 3-4 rader om att det är tunga lygt, blöjbyten etc. Väldigt kort.
Hoppas att de är till ngn hjälp! Trodde aldrig jag skulle få... men min läkare sa det.....att om jag inte skulle få hel HP så skulle han sjukskriva mig, han ville sjukskriva mig direkt pga min rygg och blodpropparna. Men jag ville prova med att söka HP först...