Jobbet arbetskamrater och allt runtom...
Vet inte riktigt vad man ska börja... Berätta i god tid att jag ska ha barn... Chefen uttryckte det som så ja man brukar väl säga grattis... och jaha då får vi hitta en vikarie... Vi fick in en tjej som jag utbildade på mitt jobb i nästan 5 veckor då hon konstaterade att nä det här var inget förhenne... Sitter på ett kontor med 2 kollegor... och när hon då valde att sluta så har mina kollegor vänt sig mot mig somom det är mitt fel att det inte finns nån vikarie... Min närmsta kollega har nu hitta en ny vikarie men delger int emig något om det och denna ska börja nästa vecka och jag har fått information såsom hennes namn, ålder kön... Men inget mer och i förra veckan utttryckte kollegan att det är nog bäst att hon utbildar henne... Vilket jag nämnde för chefen och han ramla nästan av stolen av förvåning..
Har tröttnat på jobbet nu och vill inte vara kvar länge ska klara nästa vecka sen semester 3 veckor men meningen är att jag ska till baka halvtid i 2 veckor innan jag går hem 1 vecka innan förlossningen...
Är jag gnällig??? hmmm