varför kan mina släktingar aldrig lyssna på hur jag vill att man ska >göra med mitt barn???
bläääää! måste skriva av mig.
Jag, min sambo och son är på vårat landställe med min mormor , morfar och moster. De ska lägga sig i allt jag gör och vägrar lyssna på vad jag har och säga.
I morse ville min mormor gå ut och gå med min son och visst fick hon det men jag vill inte att han ska sova kl 9 på morgonen för då blir hela vår dagsrutin förstörd sedan. Han sover bara en gång per dag. Visst säger hon.
Kvinnan kommer inte tillabka med ungen och nu ringer jag och kollar vad de gör? Jo då sover han likt förbannat i vagnen och har gjort det i 2 timmar.
Han somnar alltid om man ska ut och gå i vagnen på morgonen och hon sa att han skulle gå och att om han blev trött skulle hon gå tillbaka men det struntade hon blankt i.
Han kommer vafra helt slut i eftermiddag och somna supertidigt vilket kommer resultera i att han vaknar mellan 4 och 5.
Det är bara ett exempel av måååånga. Igår när det var nattning ville han absolut inte sova och både mormor och moster stormar in var 5e minut och vill ta upp honom när JAG försöker få ungen att somna genom att sjunga, vagga, läsa saga .. ja ALLT.
Är det konstigt att jag blir arg? Borde jag åka hem? Vi ska vara kvar i 2 veckor till........Känns inte alls kul när de kan respektera min barnuppfostran.....