Bi-sexuell eller?
Är en mamma på 30+ som efter en fest inte vet varken ut eller in...
Allt började med att en tjej på en fest av rent "misstag" började röra vid mig helt öppet.
Jag var ju inte helt nykter och blev väl väldigt smickrad :)
Efter den festen så har den här tjejen och jag träffats ute och även hemma hos henne och haft sex vid flera tillfällen. Har nog aldrig haft det så bra med ngn som jag har haft det med henne :)
Nu till saken, jag vet varken ut eller in hur min läggning är efter dom här träffarna, jag är helt nere i henne och kan inte tänka på ngt annat på dagarna....Skitjobbigt är det :(
Har sambo och barn, men han vet ju inte något då såklart. Och efter allt som har hänt så kan jag inte röra vid honom på samma sätt som förut, men jag har inget dåligt samvete konstigt nog?
Jag känner mig som en stor skit som gör detta, men jag kan inte låta bli att träffa henne och vi skickar säkert en 30 sms om dagen till varandra m helt innehållslös text för att man bara vill höra att den andre inte glömt bort en.
.
Hon säger att hon inte är bi, men att hon tänder på vissa tjejer, men varför är hon så ihärdig då isåfall? Allt vore ju så mycket lättare om vi bara lät bli att träffas, men hur nu detta ska gå till?
Själv säger hon eller har sagt vid ett antal tillfällen att det är jag som är för på och att hon "inte fattar hur jag kan göra detta mot mina barn och mot min sambo" Varför slutar hon inte kontakta mig då isåfall?
När hon säger detta så är hon inte snäll i tonen precis, men hon vill ändå inte släppa mig och jag inte henne heller för den delen.
Är det ngn som har ngt förslag hur jag ska gå tillväga med detta eller ngn som känner igen sig i det jag berättar?